    From: " MatJK" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: dziwny problem z radeonem hd4850 (dlugie)
    Date: Thu, 8 Apr 2010 08:54:20 +0000 (UTC)

    marecki <m...@n...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Mam jakis dziwny problem z karta graficzna.
    > Caly zestaw wyglada tak:
    > Intel Q6600, MSI P45-NEO3-FR, 8GB RAM (4x2GB), zasilacz OCZ600W, Palit
    > HD4850 512MB, 3xHDD 750GB, Vista x64 ultimate (zwany dalej zestaw1). Nic
    nie
    > podkrecane.
    > Przez 1,5 roku dzialalo ok. Zaczelo sie od bluescreenow w losowym czasie
    > (najczesciej atikmdag.sys) po pewnym czasie praktycznie zaraz po
    zalogowaniu
    > sie zaczal sie system resetowac. W trybie awaryjnym natomiast dzialalo ok.
> [...]
    Czy w momencie, gdy monitor pozostawał "czarny" słyszałeś standardowy beep po
    uruchomieniu?
    Coś mi podpowiada, że krzaczyć mogą moduły pamięci (4x 2GB), a więc proponuję
    od wykonania testu w programie Memtest - każdy moduł osobno, następnie
    wszystkie razem. Po uruchomieniu Memtest C, następnie 2,3,3,3