  • 11. Data: 2010-03-09 18:50:47
    Temat: Re: dziwne zlacza (?)
    Od: Konrad 'd3viCe' Pióro <x...@m...cy>

    On Tue, 9 Mar 2010 08:24:32 -0800 (PST)
    "*Y.Q.*" <j...@g...com> wrote:

    > A ja na Allegro znalazłem stary zegarek, tylko nie wiem czyjej jest
    > produkcji. :->

    > U Fujitsu-Siemensa "autorskie" zasilacze i płyty główne to norma.

    U większości producentów. IBM, Dell, dla przykładu, wszyscy produkują
    podzespoły 'pod siebie'.

  • 12. Data: 2010-03-10 11:42:05
    Od: "ktos2" <f...@v...pl>

    Użytkownik "*Y.Q.*" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    On 8 Mar, 14:01, "ktos2" <f...@v...pl> wrote:

    "NETZ" to po niemiecku "sieć".
    Tylko że RJ45 są używane w ethernecie oraz w ISDN.

    To jest Fujitsu-Siemens Esprimo P2500, a opis do niego jest tu:
    http://support.ts.fujitsu.com/com/support/index.html

    Jakie to są karty dowiesz się tylko naocznie.

    Całość wiedzy kosztowała tylko 5 minut czasu i zapytanie do googla.
    Czy to aż tak ciężko samodzielnie myśleć. :->

    Nie znam niemieckiego, ale NETZ można się domyślić co znaczy, pytałem
    tylko co to za złącza.
    Znam się trochę na komputerach, ale mi to bardziej przypomina Firewire
    niż RJ-45, które na tym zdjęciu też jest widoczne i w ogóle nie podobne,
    ale niech wam będzie. A opis komputera mi na nic, skoro te karty są tam
    dołożone i nie było ich fabrycznie, a jak jesteś taki mądry to modelu
    2500 akurat nie ma opisanego na tej stronie, jest 2520...

  • 13. Data: 2010-03-10 17:43:18
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    ktos2 pisze:
> [...]
    > dołożone i nie było ich fabrycznie, a jak jesteś taki mądry to modelu
    > 2500 akurat nie ma opisanego na tej stronie, jest 2520...

    Tak zajebiscie podobne do FireWire tym bardziej ze zlacza Firewire maja
    wymiary liczone w milimetrach a RJ45 to spory klamot.

    http://images.google.com/images?client=opera&rls=pl&
    q=firewire&sourceid=opera&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&sa=
    N&hl=pl&tab=wi

  • 14. Data: 2010-03-10 20:20:55
    Od: "ktos2" <f...@v...pl>

    "brainfree" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Tak zajebiscie podobne do FireWire tym bardziej ze zlacza Firewire
    > maja wymiary liczone w milimetrach a RJ45 to spory klamot.

    Napisałem podobne, a nie że to jest Firewire, po to ten cały wątek bo
    chciałem się dowiedzieć co to jest.
    Bo Firewire to niby jest takie małe że pod lupą trzeba szukać...

  • 15. Data: 2010-03-10 21:16:03
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ktos2" napisał:

    > po to ten cały wątek bo chciałem się dowiedzieć co to jest.

    A jaką odpowiedź przysłał Ci sprzedawca, do którego niewątpliwie napisałeś w
    pierwszej kolejności?

    JoteR

  • 16. Data: 2010-03-10 21:27:33
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    ktos2 pisze:
    > "brainfree" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Napisałem podobne, a nie że to jest Firewire, po to ten cały wątek bo
    > chciałem się dowiedzieć co to jest.
    > Bo Firewire to niby jest takie małe że pod lupą trzeba szukać...

    Firewire jest malutkie 5x3mm wyglada calkiem inaczej niz RJ45 naprawde
    trudno je pomylic.

  • 17. Data: 2010-03-10 22:05:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ktos2 pisze:

> [...]
    > Znam się trochę na komputerach, ale mi to bardziej przypomina Firewire
    > niż RJ-45, które na tym zdjęciu też jest widoczne i w ogóle nie podobne,

    Trollujesz czy na prawdę tak źle z tobą?

  • 18. Data: 2010-03-10 22:18:47
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 23:05:06 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Trollujesz czy na prawdę tak źle z tobą?

    Ludzie, opanujcie się. Zdjęcie robione z takiej perspektywy, że naprawdę
    można nie poznać że to RJ-45.

    --
    GLaF