  • Data: 2011-02-27 11:41:38
    Temat: Re: dziwne zachowanie formularza
    Od: Jaro <j...@e...comd> szukaj wiadomości tego autora

    >> Wie ktoś dlaczego tak się dzieje?
    >
    > Refresh powinien pomagać.

    no właśnie na moim kompie nie pomaga zobaczę jak jest na innych.

    > Dzieje się tak, dlatego że formularz z wyłączonym submitem nie może być
    > wysłany. Twój .submit() to brzydki hack, który to omija, ale onsubmit
    > nie zostanie wywołany PO tym jak wyłaczysz submitowanie.
    > Stan formularza jest zachowywany przy przechodzeniu dalej/wstecz, więc
    > submit.disabled też.
    >
    > <form onsubmit="var that=this; // bo js jest dziwny
    > setTimeout(function(){that.vvv.disabled=true},10);
    > setTimeout(function(){that.vvv.disabled=false},5000)
    ; ">

    > To wyłączy submit po wysłaniu formularza i włączy go ponownie po 5
    > sekundach (inaczej w przypadku problemów z łącznością użytkownik ma
    > przechlapane).

    czyli to też nie jest sposób na 100%?

    Zastanawiam się czy najlepszym wyjściem nie jest zostawienie tego disabled
    w spokoju i takie ustawienie w class submitOFF żeby button miał np. 1px -
    1px, lub inne sposoby z buttonem. User jak mu button zniknie lub
    przeniesie się w inne miejsce , lub wtopi z tłem nic już raczej nie
    zdziała :)

    <form action="zapisz.php" method="post" id="form1" name="form1"
    onsubmit="vvv=document.getElementById('XV'); vvv.className='submitOFF';
    vvv.value='wysyłam';">