    From: porneL <n...@p...net>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: dziwne zachowanie formularza
    Date: Sat, 26 Feb 2011 22:14:51 -0000

    On Sat, 26 Feb 2011 19:24:54 -0000, Jaro <j...@e...comd> wrote:

    > Wysyłam formularz i żeby user nie klikał kilka razy przycisku blokuję go
    > po kliknięciu submita. Wszystko działa ok do czasu aż użytkownik po
    > kliknięciu na przycisk zostanie przeniesiony do strony zapisującej dane z
    > formularza i żeby wrócić do formularza nie kliknie przycisku 'wstecz' w
    > przeglądarce. Wówczas coś dziwnego dzieje się z submitem. Po prostu nie
    > można wysłać wówczas formularza. Przycisk submita jest "nieczynny".
    > Nie pomaga nawet refresh strony. Żeby móc wysłać kolejne dane formularzem
    > strona gdzie jest formularz musi być wgrana od początku.
> [...]

    Refresh powinien pomagać.

    Dzieje się tak, dlatego że formularz z wyłączonym submitem nie może być
    wysłany. Twój .submit() to brzydki hack, który to omija, ale onsubmit nie
    zostanie wywołany PO tym jak wyłaczysz submitowanie.

    Stan formularza jest zachowywany przy przechodzeniu dalej/wstecz, więc
    submit.disabled też.

    <form onsubmit="var that=this; // bo js jest dziwny
    setTimeout(function(){that.vvv.disabled=true},10);
    setTimeout(function(){that.vvv.disabled=false},5000)
    ;
    ">

    To wyłączy submit po wysłaniu formularza i włączy go ponownie po 5
    sekundach (inaczej w przypadku problemów z łącznością użytkownik ma
    przechlapane).

    --
    regards, porneL