  • 11. Data: 2011-05-25 18:50:39
    Temat: Re: dziwne wibracje
    Od: siinski <j...@g...com>

    On 25 Maj, 16:49, masti <g...@t...hell> wrote:
    > Dnia pięknego Wed, 25 May 2011 06:07:43 -0700 osobnik zwany siinski
    > wystukał:

    > wow, od kiedy mamy profile w usenecie?
    >
    > --
    > BMW R1100GS '95
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Grupę dyskusyjną przeglądam na googlach w zakładce grupy
    dyskusyjne,przy każdym poście koło nicka osoby go piszącej widnieje
    zakładka "wyświetl profil". Z Twojego można wyczytać że na 69 różnych
    grupach dyskusyjnych umieściłeś 22737 postów-pozazdrościć czasu na
    taką aktywność:))
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2011-05-25 18:59:36
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "siinski" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
> [...]
    > zakładka "wyświetl profil". Z Twojego można wyczytać że na 69 różnych
    > grupach dyskusyjnych umieściłeś 22737 postów-pozazdrościć czasu na

    Nie karm trolla...

    --
    Grzybol

  • 13. Data: 2011-05-25 19:03:58
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > generalnie wiem ze to wrózenie z fusów ale moze ....
    >
    > w skrócie Vstrom 2010 najechane okolo 12 tys mil i od jakiegos czasu mam
    > wrazenie ze w okolicach ( 4500-5500 obrotów ) odczówam masaz dupska (
    > delikatne mrowienie ) . Jedyne co zauwazyłem to lancuch ktory wisi mi w
    > luzie na okolo 5m i nie mam czasu go naciagnac , czy on moze byc przyczyna
    > tych wibracji ?

    no i siem wk..rwilem , i klucz 24,23 w ruch i łancuch podciagniety ale nadal
    dupsko masuje

    co jeszcze ? , generlanie nic w układzie jezdnym bo po rozpędzeniu i
    wysprzegleniu
    w calym przedziale prędkosci 160 do 0 nic nie
    trzęsie wiec pozostaje kwestia silnika lub przeniesienia napedu

    macie jakiś pomysł ? co i jak jeszce mogłbym sprawdzić

  • 14. Data: 2011-05-25 19:25:13
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-25 21:03, NESSO pisze:

> [...]
    > trzęsie wiec pozostaje kwestia silnika lub przeniesienia napedu
    >
    > macie jakiś pomysł ? co i jak jeszce mogłbym sprawdzić

    Sprawdz wszystkie ppolaczenia srubowe miedzy silnikiem a rama i miedzy
    rama a subframe.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 15. Data: 2011-05-25 21:03:27
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Sprawdz wszystkie ppolaczenia srubowe miedzy silnikiem a rama i miedzy
    > rama a subframe.

    generalnie nie wiem czy to tak juz jest w motorach ale jakis tydzień temu
    miałem okazje dokręcać czache w moim vstromie ,fabrycznie trzyma sie na 2
    srubach i po roku smigania 1 sie wykręciła
    i ja gdzies zgubilem :( , moze z tym mocownaiem silnika tez masz racje
    musze posprawdzać - jazda po wroclawskich brukach widac mu nie sluży

    jeszcze pytanko :

    rama a subframe ? a czym co to jest : subframe

  • 16. Data: 2011-05-26 07:00:41
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    NESSO <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisała rzekomo
> [...]
    > jeszcze pytanko :
    > rama a subframe ? a czym co to jest : subframe

    To, do czego jest przymocowane siedzenie.
    A dokładnie - ta część ramy, która nie odpowiada za właściwości jezdne
    motocykla i jest dokręcana do ramy "głównej"

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 17. Data: 2011-05-26 07:06:45
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > To, do czego jest przymocowane siedzenie.
    > A dokładnie - ta część ramy, która nie odpowiada za właściwości jezdne
    > motocykla i jest dokręcana do ramy "głównej"

    thx

  • 18. Data: 2011-05-26 20:54:02
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-26 09:00, Jasio pisze:
    > NESSO<NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisała rzekomo
    >
    > To, do czego jest przymocowane siedzenie.
    > A dokładnie - ta część ramy, która nie odpowiada za właściwości jezdne
    > motocykla i jest dokręcana do ramy "głównej"

    TPCR

    (czyli Tylna Przykrecana Czesc Ramy - to specjalnie dla watkotworcy
    ktory kocha skroty.)

  • 19. Data: 2011-05-27 14:55:46
    Od: neuro <n...@g...com>

    W moim przypadku (b. podobnym) pomogła synchronizacja przepustnicy
    (zawory motylkowe).
    Wprawdzie nie w DL a w SV650, ale silnik praktycznie ten sam.

    Pozdr,
    p.