  • 1. Data: 2011-05-25 12:08:26
    Temat: dziwne wibracje
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    generalnie wiem ze to wrózenie z fusów ale moze ....

    w skrócie Vstrom 2010 najechane okolo 12 tys mil i od jakiegos czasu mam
    wrazenie ze w okolicach ( 4500-5500 obrotów ) odczówam masaz dupska (
    delikatne mrowienie ) . Jedyne co zauwazyłem to lancuch ktory wisi mi w
    luzie na okolo 5m i nie mam czasu go naciagnac , czy on moze byc przyczyna
    tych wibracji ?

  • 2. Data: 2011-05-25 12:13:45
    Temat: Re: dziwne wibracje
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    NESSO pisze:
> [...]
    > luzie na okolo 5m i nie mam czasu go naciagnac , czy on moze byc przyczyna

    myśle ze przy takim zwisie zahacza o korzenie drzew na poboczu. Sprawdź to.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2011-05-25 12:19:49
    Od: siinski <j...@g...com>

    On 25 Maj, 14:13, Arni <a...@n...spam.pl> wrote:

    > myśle ze przy takim zwisie zahacza o korzenie drzew na poboczu. Sprawdź to.

> [...]

    "...Błogosławiony ten ,kto nie mając nic do powiedzenia nie ubiera
    tego faktu w słowa..."

    Norwid

  • 4. Data: 2011-05-25 12:26:30
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    siinski pisze:

    > "...Błogosławiony ten ,kto nie mając nic do powiedzenia nie ubiera
    > tego faktu w słowa..."

    kolega tu od niedawna? To widac

  • 5. Data: 2011-05-25 12:38:32
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał

    > kolega tu od niedawna? To widac

    Podpisal sie Norwid...Nie pamietam zeby tu juz pisal.
    W kazdym razie zaistnial nie majac nic do powiedzenia :)

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2011-05-25 12:55:03
    Od: duddits <p...@N...fz6.pl>

    On 25.05.2011 14:38, Hinek wrote:
    > W kazdym razie zaistnial nie majac nic do powiedzenia

    A to nie norma tutaj?
    :)

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 7. Data: 2011-05-25 13:07:43
    Od: siinski <j...@g...com>

    Rzeczywiście wtopiłem.Ów cytat był z Tuwima nie z Norwida;)) A co do
    obecności na liście bądź grupie to każdy może sprawdzić w profilu od
    kiedy na niej jestem.
    Pozdroo

  • 8. Data: 2011-05-25 13:08:02
    Od: "Heniek" <s...@g...pl>

    "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> wrote in message
> [...]
    > luzie na okolo 5m i nie mam czasu go naciagnac , czy on moze byc przyczyna

    Joł!
    Odczówasz Pozytywne Wibracje, tak ma być.
    Bless Ya Man!

  • 9. Data: 2011-05-25 13:15:25
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 25 May 2011 15:07:43 +0200, siinski <j...@g...com> wrote:

    > Rzeczywiście wtopiłem.Ów cytat był z Tuwima nie z Norwida;))

    Albo z Oscara Wilde, albo jeszcze z kogoś innego.

    "Problem z cytatami w Internecie jest taki, że ludzie w nie
    wierzą" - Maria Skłodowska-Curie

    ;-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 10. Data: 2011-05-25 14:49:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 May 2011 06:07:43 -0700 osobnik zwany siinski
    wystukał:

    wow, od kiedy mamy profile w usenecie?

    --
    BMW R1100GS '95