  • Data: 2011-05-25 21:03:27
    Temat: Re: dziwne wibracje
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprawdz wszystkie ppolaczenia srubowe miedzy silnikiem a rama i miedzy
    > rama a subframe.

    generalnie nie wiem czy to tak juz jest w motorach ale jakis tydzień temu
    miałem okazje dokręcać czache w moim vstromie ,fabrycznie trzyma sie na 2
    srubach i po roku smigania 1 sie wykręciła
    i ja gdzies zgubilem :( , moze z tym mocownaiem silnika tez masz racje
    musze posprawdzać - jazda po wroclawskich brukach widac mu nie sluży

    jeszcze pytanko :

    rama a subframe ? a czym co to jest : subframe