  • Data: 2009-06-17 14:05:57
    Temat: Re: dziwne gniazdka
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w
    > sposób trwały, [...] można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych
    > wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z
    > przepisami odrębnymi.

    > Art. 93. Kto: 1a) przy wykonywaniu robót budowlanych stosuje wyroby,
    > naruszając przepis art. 10 podlega karze grzywny.

    > Z tego co wiem gniaza brytyjskie, niemieckie nie mają prawa być
    > instalowane w polskiej budowlance.

    po pierwsze primo: musiały by naruszac owe "przepisy odrębne"
    a jeśli wyrób spełnia normy to raczej ich nie naruszy...

    po drugie primo, to nie są roboty budowlane tylko instalacyjne
    na gotowym, oddanym do użytku obiekcie

    po trzecie primo, to jest urzadzenie elektryczne którego użytkownik nie ma
    prawa sam obsługiwać,
    chyba że ma stosowne uprawnienia eksploatacyjne

    po czwarte primo: nie dajmy sie zwariować....