-
1. Data: 2009-09-27 13:40:43
Temat: dziwna polityka cyfry
Od: "Maciek" <p...@o...pl>
Witam
problem jest następujący, wypowiedziałem im umowę chcąc dogadać sie na nieco
lepsze warunki (place 20 zl za dekoder pvr + normalny abonament za pakiet
podstawowy ok 40zl)
sytuacja jest taka - proponuja mi jakies zenujace 20% rabatu na wszystko ale
za dekoder pvr dalej chca liczyc 20 zl i te 20% i tak tylko na pare
miesiecy.
W tym samym momencie jesli zawiazalbym nowa umowe to w punkcie cyfry plus
dostaje dekoder pvr gratis (!!!) i jeszcze duzo wiekszy rabat przy umowie na
12 m-cy.
Wiec wychodzi, ze lepiej jest mi zerwac umowe i zawrzec nowa jako swiezy
klient?!?!?! W punkcie cyfry doradzili mi zeby doprowadzic stara umowe do
konca i w miedzyczasie wziac nowy tuner gratis na kogos z rodziny... Chore
Maciek
-
2. Data: 2009-09-27 15:02:38
Temat: Re: dziwna polityka cyfry
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Maciek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości news:
> Wiec wychodzi, ze lepiej jest mi zerwac umowe i zawrzec nowa jako swiezy
> klient?!?!?! W punkcie cyfry doradzili mi zeby doprowadzic stara umowe do
> konca i w miedzyczasie wziac nowy tuner gratis na kogos z rodziny... Chore
Od zawsze tak jest, nie wiem skąd zdziwienie.
W komórkach również.
-
3. Data: 2009-09-27 20:17:22
Temat: Re: dziwna polityka cyfry
Od: "Cezar" <c...@B...pl>
"Maciek" <p...@o...pl> wrote in message
news:h9nq0s$t5h$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> problem jest następujący, wypowiedziałem im umowę chcąc dogadać sie na
> nieco lepsze warunki (place 20 zl za dekoder pvr + normalny abonament za
> pakiet podstawowy ok 40zl)
>
> sytuacja jest taka - proponuja mi jakies zenujace 20% rabatu na wszystko
> ale za dekoder pvr dalej chca liczyc 20 zl i te 20% i tak tylko na pare
> miesiecy.
>
> W tym samym momencie jesli zawiazalbym nowa umowe to w punkcie cyfry plus
> dostaje dekoder pvr gratis (!!!) i jeszcze duzo wiekszy rabat przy umowie
> na 12 m-cy.
>
> Wiec wychodzi, ze lepiej jest mi zerwac umowe i zawrzec nowa jako swiezy
> klient?!?!?! W punkcie cyfry doradzili mi zeby doprowadzic stara umowe do
> konca i w miedzyczasie wziac nowy tuner gratis na kogos z rodziny... Chore
W statystykach 'nowy' klient wyglada znacznie lepiej. Jest sie czym
pochwalic przed radą nadzorczą...
c.
-
4. Data: 2009-09-28 08:30:18
Temat: Re: dziwna polityka cyfry
Od: "Robert_J" <r...@w...pl>
> Od zawsze tak jest, nie wiem skąd zdziwienie.
Od zawsze może nie, ale od dawna :-). Mnie osobiście dziwi absurdalność tej
sytuacji... Jestem dokładnie w takiej sytuacji jak Maciek, 30.09 kończy mi
się umowa. I zamiast zaproponować warunki chociaż takie jak nowemu klientowi
to chcą mi dać jakieś 30 % przez kilka miesięcy ;-). A umowa na półtora
roku... Natomiast jako nowy dostanę 50% bodajże na 10 miesięcy :-).
> W komórkach również.
Niestety też to ćwiczyłem ;-). Wariant identycznie kretyński... Żeby było
śmiesznie tak dzieję się też w bankach. Pracownicy zakładają fikcyjne konta
całej rodzinie i znajomym (często tylko na 3 miesiące) żeby tylko był wynik
;-). Niedługo poziom absurdu w naszym kraju osiągnie PRL-owski ;-)))
-
5. Data: 2009-09-28 19:00:14
Temat: Re: dziwna polityka cyfry
Od: "zeeltom" <z...@g...com>
Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
news:h9ps7d$csr$1@inews.gazeta.pl...
>> Od zawsze tak jest, nie wiem skąd zdziwienie.
>
> Od zawsze może nie, ale od dawna :-). Mnie osobiście dziwi absurdalność
> tej sytuacji... Jestem dokładnie w takiej sytuacji jak Maciek, 30.09
> kończy mi się umowa. I zamiast zaproponować warunki chociaż takie jak
> nowemu klientowi to chcą mi dać jakieś 30 % przez kilka miesięcy ;-). A
> umowa na półtora roku... Natomiast jako nowy dostanę 50% bodajże na 10
> miesięcy :-).
>
W TPSA, to samo. Chciałem przedłużyć umowę na następne dwa lata (DSL), to
ponieśli mi opłatę z ok. 250 na 300 miesięcznie.
A innej alternatywy nie mam. No cóż... monopol, to monopol... nie mylić ze
spirytusem ;)
-
6. Data: 2009-09-29 13:03:58
Temat: Re: dziwna polityka cyfry
Od: Kell a <k...@n...com>
"Cezar" <c...@B...pl> napisał(a):
>W statystykach 'nowy' klient wyglada znacznie lepiej. Jest sie czym
>pochwalic przed radą nadzorczą...
Poza tym starego juz mamy, a nowego klienta trzeba czyms skusic.