  • 1. Data: 2009-09-27 13:40:43
    Temat: dziwna polityka cyfry
    Od: "Maciek" <p...@o...pl>

    Witam

    problem jest następujący, wypowiedziałem im umowę chcąc dogadać sie na nieco
    lepsze warunki (place 20 zl za dekoder pvr + normalny abonament za pakiet
    podstawowy ok 40zl)

    sytuacja jest taka - proponuja mi jakies zenujace 20% rabatu na wszystko ale
    za dekoder pvr dalej chca liczyc 20 zl i te 20% i tak tylko na pare
    miesiecy.

    W tym samym momencie jesli zawiazalbym nowa umowe to w punkcie cyfry plus
    dostaje dekoder pvr gratis (!!!) i jeszcze duzo wiekszy rabat przy umowie na
    12 m-cy.

    Wiec wychodzi, ze lepiej jest mi zerwac umowe i zawrzec nowa jako swiezy
    klient?!?!?! W punkcie cyfry doradzili mi zeby doprowadzic stara umowe do
    konca i w miedzyczasie wziac nowy tuner gratis na kogos z rodziny... Chore

    Maciek

  • 2. Data: 2009-09-27 15:02:38
    Temat: Re: dziwna polityka cyfry
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > konca i w miedzyczasie wziac nowy tuner gratis na kogos z rodziny... Chore

    Od zawsze tak jest, nie wiem skąd zdziwienie.
    W komórkach również.

  • 3. Data: 2009-09-27 20:17:22
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Maciek" <p...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > konca i w miedzyczasie wziac nowy tuner gratis na kogos z rodziny... Chore

    W statystykach 'nowy' klient wyglada znacznie lepiej. Jest sie czym
    pochwalic przed radą nadzorczą...

    c.

  • 4. Data: 2009-09-28 08:30:18
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Od zawsze tak jest, nie wiem skąd zdziwienie.

    Od zawsze może nie, ale od dawna :-). Mnie osobiście dziwi absurdalność tej
    sytuacji... Jestem dokładnie w takiej sytuacji jak Maciek, 30.09 kończy mi
    się umowa. I zamiast zaproponować warunki chociaż takie jak nowemu klientowi
    to chcą mi dać jakieś 30 % przez kilka miesięcy ;-). A umowa na półtora
    roku... Natomiast jako nowy dostanę 50% bodajże na 10 miesięcy :-).

    > W komórkach również.

    Niestety też to ćwiczyłem ;-). Wariant identycznie kretyński... Żeby było
    śmiesznie tak dzieję się też w bankach. Pracownicy zakładają fikcyjne konta
    całej rodzinie i znajomym (często tylko na 3 miesiące) żeby tylko był wynik
    ;-). Niedługo poziom absurdu w naszym kraju osiągnie PRL-owski ;-)))

  • 5. Data: 2009-09-28 19:00:14
    Od: "zeeltom" <z...@g...com>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nowemu klientowi to chcą mi dać jakieś 30 % przez kilka miesięcy ;-). A
    > umowa na półtora roku... Natomiast jako nowy dostanę 50% bodajże na 10

    W TPSA, to samo. Chciałem przedłużyć umowę na następne dwa lata (DSL), to
    ponieśli mi opłatę z ok. 250 na 300 miesięcznie.
    A innej alternatywy nie mam. No cóż... monopol, to monopol... nie mylić ze
    spirytusem ;)

  • 6. Data: 2009-09-29 13:03:58
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "Cezar" <c...@B...pl> napisał(a):

    >W statystykach 'nowy' klient wyglada znacznie lepiej. Jest sie czym
    >pochwalic przed radą nadzorczą...

    Poza tym starego juz mamy, a nowego klienta trzeba czyms skusic.