  • 1. Data: 2010-01-06 09:42:01
    Temat: dzisiaj opony zimowe się nie przydadzą
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    w wawie o 16
    w łodzi o 13
    a w krakowie teraz ;)

    przecież zimy nie było przez 3 czy 4 lata
    to i teraz też zimy nie ma :)

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 2. Data: 2010-01-06 10:35:03
    Temat: Re: dzisiaj opony zimowe się nie przydadzą
    Od: "Marcin" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    >w wawie o 16
    > w łodzi o 13
    > a w krakowie teraz ;)
    >

    > przecież zimy nie było przez 3 czy 4 lata
    > to i teraz też zimy nie ma :)
    >

    > --
    > pozdrawiam - Zbigniew Kruk
    > www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona
    > www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych
    > www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi

    racja w 100% punto bez sondy i skoda nie wyjada z parkingu :)

  • 3. Data: 2010-01-06 10:41:46
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    >w wawie o 16
    > w łodzi o 13
    > a w krakowie teraz ;)
    >

    > przecież zimy nie było przez 3 czy 4 lata
    > to i teraz też zimy nie ma :)

    właśnie, i efekt jest taki że obwodnicą jadą prawym spacerowicze po 50km/h,
    środkowym ludzie z prędkościami rzędu 80-90km/h a lewym (zaśnieżonym)
    wszyscy wkur... przez spacerowiczów wcześniej w mieście, z prędkościami
    rzędu 130km/h,
    brat

  • 4. Data: 2010-01-06 11:02:07
    Od: WW <w...@v...pl>

    bratPit[pr] pisze:

    > właśnie, i efekt jest taki że obwodnicą jadą prawym spacerowicze po
    > 50km/h,

    Czy to aby nie maksymalna szybkość dopuszczalna w mieście ?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 5. Data: 2010-01-06 11:05:54
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 06.01.2010 WW <w...@v...pl> napisał/a:

    > Czy to aby nie maksymalna szybkość dopuszczalna w mieście ?

    Na autostradowej obwodnicy? Tak to jest, wszyscy są wystraszeni i się
    wloką, a ci, którzy chcą jechać normalnie, są skazani na najgorzej
    odśnieżony lewy pas. Na drogach z więcej niż jednym pasem ruchu w jedną
    stronę to tak zwykle wygląda - po czarnym prawym pasie ledwo się ludzie
    toczą, więc trzeba ich wyprzedzać zaśnieżonym lewym.
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2010-01-06 11:28:06
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Czy to aby nie maksymalna szybkość dopuszczalna w mieście ?

    nie, maksymalną określają znaki,
    a poza tym mowa o obwodnicy ze 'statusem' autostrady,
    brat

  • 7. Data: 2010-01-06 12:29:53
    Temat: Re: dzisiaj opony zimowe siÄ&#65533; nieprzydadzÄ&#65533;
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    więc trzeba ich wyprzedzać zaśnieżonym lewym.
    > --
    > Samotnik

    Coś mi chyba umknęło. Wprowadzili przepis o obowiązku wyprzedzania? Chyba tak
    skoro piszesz że trzeba kogoś wyprzedzać. Zawsze mi się wydawało że wyprzedzanie
    było dobrowolne.

  • 8. Data: 2010-01-06 12:35:05
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > nie, maksymalną określają znaki,
    > a poza tym mowa o obwodnicy ze 'statusem' autostrady,
    > brat

    To jak na tej obwodnicy jest ślisko to nie wolno jechać 30. Jakieś znaki
    wymuszające prędkość minimalną tam ustawili. W zimę tylko te znaki obowiązują
    czy latem też?

  • 9. Data: 2010-01-06 15:32:05
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    > w łodzi o 13
    > a w krakowie teraz ;)
    >

    > przecież zimy nie było przez 3 czy 4 lata

    Nie, w ogóle nie ma. Parę dni temu spotkałem u wulkanizatora panią w
    Seicento, na oponach Dębica navigator... Boże, ja na takich gumach po suchym
    nie umiem jeździć, a ona ma "wielosezonowe" ;) I potem dziwić się, że jedzie
    toto 30 km/h za pługokoparką...

    Jurand.

  • 10. Data: 2010-01-06 16:26:57
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Seicento, na oponach Dębica navigator... Boże, ja na takich gumach po
    > suchym nie umiem jeździć, a ona ma "wielosezonowe" ;)

    Navigator o rozmiarze 145/70 sprawuje się przyzwoicie. W tak wąskich
    oponach nie ma problemu z odprowadzaniem wody. A na suchych
    nawierzchniach pojedziesz bezpiecznie i na slickach, więc nie rozumiem w
    czym problem :)