  • Data: 2010-01-07 00:00:19
    Temat: Re: dzisiaj opony zimowe się nie przydadzą
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Jurand pisze:
    > Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, w ogóle nie ma. Parę dni temu spotkałem u wulkanizatora panią w
    > Seicento, na oponach Dębica navigator... Boże, ja na takich gumach po suchym
    > nie umiem jeździć, a ona ma "wielosezonowe" ;)

    Przesadzasz.
    Ja na swój pierwszy rajd nowym autem pojechałem właśnie na Navigatorach
    i nie było źle, chociaż warunki bardzo zimowe - wyślizgany śnieg i lód.

    Tzn. wynik sportowy marny (chociaż coś tam udało się nawet
    powyprzedzać), bo oczywiście z gówna bicza nie ukręcisz, ale jechać się
    tym spokojnie da.

    Jak ktoś nie da rady na Navigatorach, to nawet najlepsze zimówki nie
    pomogą, bo takie mierzalne różnice nie są znowu tak wielkie.

    Żeby się tym ścigać to to się nie nadaje, ale tak do miasta na nasze
    zimy (nawet takie jak teraz) - bez problemu.
    Na narty bym się w tym nie wybierał (a już na pewno z łańcuchami w
    bagażniku), ale tak to nie widzę przeszkód.