  • 11. Data: 2009-11-29 20:58:32
    Temat: Re: dziala wam DVB-T po zmianie mocy i kanalu?
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "Mikołaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:heun31$33p$...@a...news.neostrada.pl

    oc-nadajnikow-dvbt-w-warszawie-i-poznaniu.

    > No co ty - od paru lat jest na 690MHz i kropka ;-) Natomiast ten drugi
    > transponder POT co go juz w Warszawie nie ma był faktycznie wyżej.

    Zmienili na 770MHz, nawet nie zauważyłem :(

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 12. Data: 2009-11-29 21:19:18
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

    > Zmienili na 770MHz, nawet nie zauważyłem :(

    bystrzak

  • 13. Data: 2009-11-30 16:41:38
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Wmak wrote:
    > Dzisiaj próbowałem to przez dłuższy czas oglądać - co chwila zacięcia,
    > rozsypuje się obraz przy szybszym ruchu.
    > Na kierunku pomiędzy moją siatkową anteną na balkonie a raszyńskim
    > nadajnikiem stoi wprawdzie wysoki duży budynek ale przed zmianą
    > parametrów nadawania było OK, zacięcia zdarzały się nie częściej, niż
    > raz na godzinę.
    > Ulepszyli !!??

    czyli podobnie jak u mnie, orientuje sie ktos jaka jest aktualnie
    rzeczywista moc?

  • 14. Data: 2009-12-01 23:25:24
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > bystrzak

    Skoro WMC działało bez przeprogramowywania to szansa na zauważenie była
    niewielka. Dopiero wczytanie DVBViewera zakończyło się czarnym ekranem bez
    sygnału...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj