  • Data: 2010-04-08 21:56:22
    Temat: Re: dziś w warszawie na maczka
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx> szukaj wiadomości tego autora

    > Mogles se urwac prawe, bys mial wtedy symetrycznie. I zona by nie poznala.

    Ciekawe czy jak jakiś kierowca TIR-a lekko i "niechcący" zaczepi o twój
    sprzęt w czasie jazdy to też będziesz taki "dowcipny"...
    Nie no... wtedy to będzie krzyk, że puszkarze gnębią charlejofcuf.
    Nie będe ci życzył takich przypadków bo nawet stworzenia o twoim rozumku
    Wszechmogący stworzył w jakimś sobie znanym celu....
    Podobnie jak żaby i ślimaki.

    Wątpię żeby ten wątek to była prowokacja, ale nawet jeśli jest, to nie
    zmienia faktu, że takie przypadki się zdarzają, co miałem okazję widzieć na
    własne oczy.