  • 1. Data: 2010-01-18 19:51:37
    Temat: dysk zewnętrzny zawiesza się
    Od: "Zbychu" <grupy.dyskusyjne.@.wp.pl>

    Witam
    Od jakiegoś czasu za namową kolegów z grupy dysk Caviar 200 GB włożyłem do
    kieszeni zewnętrznej. Niestety przy kopiowaniu często-gęsto "zawiesza" się.
    Wygląda to tak że diona na kieszeni mryga ale dane nie idą. Nie pokazują się
    też żadne komunikaty. Czy kieszeń jest uszkodzona, czy może trzeba to jakoś
    skonfigurować. Kieszeń to taki model:
    http://www.allegro.pl/item885953227_aluminiowa_obudo
    wa_dysku_3_5_ide_ata_usb_2_0_ak15.html
    dysk natomiast napewno jest sprawny.

    Zbychu
    ------
    zbimar(na)wp.pl

  • 2. Data: 2010-01-18 20:17:36
    Temat: Re: dysk zewnętrzny zawiesza się
    Od: DooMiniK <m...@c...pl>

    On 2010-01-18 19:51, Zbychu wrote:
> [...]
    > idą. Nie pokazują się też żadne komunikaty. Czy kieszeń jest uszkodzona,
    > czy może trzeba to jakoś skonfigurować. Kieszeń to taki model:

    Powodów może być sporo - uszkodzony kabel USB, uszkodzony port USB
    w komputerze (podłącz do innego huba w komputerze), uszkodzona kieszeń,
    uszkodzony zasilacz... Ciężko powiedzieć.

    Zacznij może od podłączenia kieszeni do innego komputerze i przerzucenia
    ze 100GB danych...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 3. Data: 2010-01-18 21:09:43
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Zbychu" <grupy.dyskusyjne.@.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pokazują się też żadne komunikaty. Czy kieszeń jest uszkodzona, czy może
    > trzeba to jakoś skonfigurować. Kieszeń to taki model:

    Mam inną szmacianą obudowę z aledrogo na dysk 2.5 cala.
    Co bym tam nie wsadził dzieje się podobnie. Ale na innym kompie potrafi
    działać ok.
    Po prostu tanie mięso psy jedzą....

    Kupiłem Samsung Story 1TB i już się takie cyrki nie dzieją.

    pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2010-01-19 20:47:36
    Temat: Re: dysk zewnętrzny zawiesza si
    Od: "Martti" <n...@s...com>

> [...]
    > pokazują się też żadne komunikaty. Czy kieszeń jest uszkodzona, czy może
    > trzeba to jakoś skonfigurować. Kieszeń to taki model:

    Witam,
    mialem takie same objawy na ludzaco podobnie wygladajacej obudowie,
    na 99% wina obudowy

    pozdro,
    Martti

  • 5. Data: 2010-01-20 17:49:08
    Od: "Zbychu" <grupy.dyskusyjne.@.wp.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Zacznij może od podłączenia kieszeni do innego komputerze i przerzucenia
    > ze 100GB danych...

    Witam
    Podłączyłem do innego komputera i też się zawiesza. Jaką kieszeć w takim
    razie polecacie? Dysk ATA 3.5 cala.

    Zbychu
    ------
    zbimar(na)wp.pl

  • 6. Data: 2010-01-21 19:38:01
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Witam
    > Podłączyłem do innego komputera i też się zawiesza. Jaką kieszeć w takim
    > razie polecacie? Dysk ATA 3.5 cala.

    Po praktycznym teście wynalazków z aledrogo kontra firmowe obudowy, polecam
    zabudowac dysk w kompie/sprzedać i kupić Samsung Store czy WD My Book
    Essential ewentualnie jak chcesz mniejsze 2.5 cala to Seagate FreeAgentGo
    czy WD My Passport Essential

    pozdrawiam

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2010-01-22 19:11:59
    Od: "Zbychu" <grupy.dyskusyjne.@.wp.pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > zabudowac dysk w kompie/sprzedać i kupić Samsung Store czy WD My Book
    > Essential ewentualnie jak chcesz mniejsze 2.5 cala to Seagate FreeAgentGo

    Nie jestem skrajnym sknerusem, ale czuję różnicę pomiędzy wydaniem
    kilkudziesięciu a kilkuset zł. Dlatego narazie szukam rozwiązania tańszego.
    Jeśli się nie uda to zainwestuję.

    Zbychu
    ------
    zbimar(na)wp.pl

  • 8. Data: 2010-01-22 20:20:34
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Witam
    >
    > Nie jestem skrajnym sknerusem, ale czuję różnicę pomiędzy wydaniem
    > kilkudziesięciu a kilkuset zł. Dlatego narazie szukam rozwiązania
    > tańszego. Jeśli się nie uda to zainwestuję.

    To daj znać co z tego wyszło i z jaką obudową.

    Ja mam na biurku obudowę na dysk 2.5 cala ATA model HD-228-U2
    Identyczne się zawiesza - zapala sie lampka zapisu na czerwono, po chwili w
    windowsie komunikat dysk pełen i znika literka napedu.
    Wyłaczenie i ponowne podłaczenie przywraca dysk do zycia, ale przegrać DVD
    (pliki po 1GB) jest niemozliwe.

    Na tym samym kompie idealnie działają wszelakie pendrajwy, czytniki, dysk
    2.5cala Seagate FreeAgent 320GB i własnie sprezentowany 1TB Samsung Story.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2010-02-11 18:54:37
    Od: "Zbychu" <grupy.dyskusyjne.@.wp.pl>

    > Użytkownik "Zbychu" <grupy.dyskusyjne.@.wp.pl> napisał w wiadomości

    > To daj znać co z tego wyszło i z jaką obudową.

    Kupiłem obudowę firmy 4WORLD. Jeszcze ją testuję ale wygląda na to, że teraz
    jest OK. Cena ok. 80 zł.

    --
    Zbychu
    ------