  • 11. Data: 2012-04-18 08:52:29
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Rafal Lukawski nabazgrał(a):

    > WD Caviar Black AAEX, AALS, FAEX, FAES, FALS, FASS 5-year
    > Któryś tam ma 2TB

    +
    TOSHIBA HDD 2000GB SATA 7,2K 3,5" 16 MB MK2002TSKB
    HDD WD RE4 2TB WD2003FYYS SATA II 64MB CACHE

    > Dodam, ze sprzedalem kilkaset dyskow black (ale scorpio 2.5", po ponad
    > roku zadnego zwrotu, nawet 1 szt.)

    Faktycznie mało tego pada ....u mnie było tylko ok 66 zwrotów dysków WD 2TB
    Black

  • 12. Data: 2012-04-18 08:53:01
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    RadoslawF nabazgrał(a):

    > Jakieś problemy z rozumieniem tekstu pisanego ?
    > Aby dowiedzieć się ile trwa taka wymiana gwarancyjna na "nowy".

    Od 3 do max 5 dni ....

  • 13. Data: 2012-04-18 09:40:09
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-04-18 08:52, Chris pisze:

    > Faktycznie mało tego pada ....u mnie było tylko ok 66 zwrotów dysków WD
    > 2TB Black

    Brakuje jednej zmiennej, nie sądzisz?

  • 14. Data: 2012-04-18 10:00:14
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    BQB nabazgrał(a):

    > Brakuje jednej zmiennej, nie sądzisz?

    Wiem ale ciężko to sprawdzić :) mogę ale muszę każdy model osobno a tego mi
    się nie chce :)

    Dodam że jesteśmy dystrybutorem WD na Polskę więc nie sprzedaliśmy tego 100
    sztuk tylko parę tyś :)

  • 15. Data: 2012-04-18 10:20:36
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    > Faktycznie mało tego pada ....u mnie było tylko ok 66 zwrotów dysków WD
    > 2TB Black

    Pisałem o serii Black Scorpio.

  • 16. Data: 2012-04-18 10:22:30
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-04-18 10:00, Chris wrote:
> [...]
    > mi się nie chce :)
    >
    > Dodam że jesteśmy dystrybutorem WD na Polskę więc nie sprzedaliśmy tego

    Hmm. A jaka to firma? bo lista dystrybutorów (nie sprzedawców końcowych)
    jest powszechnie znana ;)

  • 17. Data: 2012-04-18 10:44:06
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Rafal Lukawski nabazgrał(a):

    > Hmm. A jaka to firma? bo lista dystrybutorów (nie sprzedawców końcowych)
    > jest powszechnie znana ;)

    Jak znasz to nie muszę pisać:)

  • 18. Data: 2012-04-18 11:19:06
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    > Jak znasz to nie muszę pisać:)

    No jest kilku dystrybutorów, dlatego pytam KTÓRY :)

  • 19. Data: 2012-04-18 11:21:41
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Rafal Lukawski nabazgrał(a):

    > No jest kilku dystrybutorów, dlatego pytam KTÓRY :)

    A ja nie muszę publicznie pisać :)

  • 20. Data: 2012-04-18 12:09:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-04-18 08:53, Użytkownik Chris napisał:

    > Od 3 do max 5 dni ....

    Tygodni.