  • Data: 2012-04-19 09:26:41
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: "Chris" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal Lukawski nabazgrał(a):

    > Nie wiem jak action, ale większość dystrybutorów wymieniając dyski nie
    > przedłuża rękojmii.
    > Sklep reklamując u dystrybutora raz dostaje nowy sprzęt raz tzw.
    > naprawiany, nie zauważyłem tu jakiejś ścisłej reguły.

    Mówimy o odbiorcy końcowym który zgodnie z ustawą mając wymieniony produkt
    ma od nowa 24 miesiące ... pojebane to jest bo obciąża sprzedawców :(

    Co do typu gearancja/rękojmia to Action daje zawsze tak jak dostaje od
    dostawców/producentów .. jak np. taki seagate daje 12 misięcy rękojmi top i
    A.... tyle daje a jak da 60 misięcy gwarancji to tak samo da A.. dla tego w
    90% jak coś kupuję to patrzę na sposób rozpatrywania serwisów tak żeby nie
    władować się na minę :) .