    From: PaBeLo <blizar1@poczta[123antispam].onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: dysk ssd sata 6 na sata 3
    Date: Sun, 04 Dec 2011 19:28:30 +0100

    W dniu 2011-12-04 18:24, MC pisze:
    > Użytkownik "PaBeLo" <blizar1@poczta[123antispam].onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:jbfnva$jk2$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Pójdzie, ale po co masz kupować "trójkę" jak możesz Agility 2 z
    > interfejsem na 3Gb/?

    mam bon z tego sklepu - altenate.nl, ten dysk (nie ma AG2 jest vertex2)
    jest 20 E droższy

    > A będziesz korzystał z USB 3?

    jak dają gratis... :)

    tak na serio to wolałbym dołożyć 30 E do kontrolera sata III i mieć
    teoretycznie 500 MB/s niż 270 MB/s. Tylko kwestia tego jak się taki
    kontroler sprawuje, czy nie sprawia problemów?

    pozdrawiam