  • Data: 2011-06-19 15:27:04
    Temat: Re: dysk 2.5 odporny na wstrzasy
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 19 Jun 2011 09:04:13 +0100
    doszła do mnie wiadomość <itkaht$6ar$1@speranza.aioe.org>
    od "m4rkiz" <a...@b...cpl> :
    >Użytkownik "Rafał Łukawski" <r...@l...pl> napisał w wiadomości grup

    ASG-7200-16MB-SATA-II/119

    >nie wiem czy cos sie zmienilo, ale z jakiejs dyskusji wynikalo ze to i tak
    >glownie pic na wode
    >
    >ktos policzyl ze zeby sensor zadzialal i zdazyl zaparkowac potrzebne jest
    >~1,2 m swobodnego spadku, a to wiecej niz maja typowe kable usb - to raz

    Masz gdzieś linka do tych obliczeń?
    Seagate podaje tak:
    http://www.seagate.com/docs/pdf/whitepaper/MB585_gfo
    rce.pdf
    Na filmie z Youtube University wygląda to tak:
    http://www.youtube.com/watch?v=cYjAgMcU-ow