  • Data: 2015-10-18 12:15:00
    Temat: Re: dynamiczne migacze
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 18 Oct 2015 11:18:19 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Mam udowadniać, że mój palec jest legalny? Ja NAPRAWDĘ mam taki
    > obyczaj.

    no ja też mam, ale pan policjant mógłby mieć uzasadnione podejrzenie
    zwarcia w instalacji elektrycznej ;)

    Chociaż akurat jeśli chodzi o awaryjne przy hamowaniu, to takie rzeczy
    zaczęły pojawiać się conajmniej kilkanaście lat temu (moje 11-to letnie C2
    włącza awaryjne jak zadziała ABS) więc policjant pewnie też już takie ma w
    swojej Kia :)