eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniadwukierunkowy wirtualny numer telefonuRe: dwukierunkowy wirtualny numer telefonu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: dwukierunkowy wirtualny numer telefonu
    Date: Sat, 16 Apr 2011 00:11:19 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <ioafqj$joc$1@inews.gazeta.pl>
    References: <io9nl1$f9b$1@news.net.icm.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ioabdd$q0f$1@news.net.icm.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: 82.160.71.13
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1302905491 20236 82.160.71.13 (15 Apr 2011 22:11:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Apr 2011 22:11:31 +0000 (UTC)
    X-User: przem-ko
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.18) Gecko/20110320
    SeaMonkey/2.0.13
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:233920
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > Pan Marek napisał:
    >
    >>>> Drodzy grupowicze, czy są jakieś inne możliwości rozwiązania mojego
    >>>> problemu?
    >>>
    >>> Znajomy dwoni tak chyba codziennie. W książce telefonu ma wpisane numery
    >>> w postaci "numer centrali", "w", "numer abonenta". Kłopot zerowy, żaden
    >>> problem. Nawet trudno zauważyć różnicę w czasie zestawiania połączenia.
    >>> Nie ma w tym nic nieergonomicznego.
    Co najwyżej nieekonomicznego bo trzeba zapłacić koszt połączenia z
    numerem dostępowym także w przypadku połączeń niezrealizowanych ;-).

    >> Ok. A teraz zmieńmy hasło dostępu, co wiąże się z aktualizowaniem
    >> wszystkich kontaktów. Albo zmieńmy numer centrali.
    >
    > Hasła dostępu barak, bo identyfikacja w centrali odbywa sie po caller-id
    > komórki, z której dzwoni. Gdyby trzeba było zmienić numer dostępowy,

    Sądzę, że np. Halonet spełnia wymagania. Trzeba kupić stacjonarny nr
    firmowy (cena 1 lub 5 PLN/rok w zależności od strefy) i ustawić na nim
    przekierowanie na numer prywatny (29 gr/min W3 lub 59 gr/min Play). W
    drugą stronę trzeba zdefiniować na www listę numerów wdzwaniających się
    na dane konto a potem zadzwonić 222472727 i tonowo nr_docelowy#. Na
    numerze docelowym wyświetla się numer w Halonecie. Rozmowy wychodzące
    realizowane jak wyżej działają nawet na koncie faksowym :-).


    Przemek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: