eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniadwukierunkowy wirtualny numer telefonuRe: dwukierunkowy wirtualny numer telefonu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: marek <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: dwukierunkowy wirtualny numer telefonu
    Date: Fri, 15 Apr 2011 22:56:01 +0200
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 27
    Message-ID: <ioabdd$q0f$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <io9nl1$f9b$1@news.net.icm.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-206-13-59.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1302900973 26639 87.206.13.59 (15 Apr 2011 20:56:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Apr 2011 20:56:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.15) Gecko/20110402
    Icedove/3.1.9
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:233917
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 15.04.2011 17:32, Jarosław Sokołowski pisze:
    > Pan Marek chciałby móc zadzwonić do klienta z "prywatnego" telefonu
    > gsm tak, by klientowi wyświetlał się numer "firmowy":
    o tak!

    > Oczywistym jest, że jak nie zadzwonię do "centrali", to zmianę prezentacji
    > musi zrobić opeator GSM. Ten jeden konkretny, "prywatny". Jego trzeba
    > o wszystko pytać i jego o to prosić. Szanse powodzenia są oczywiście
    > zerowe.
    Nie znalazłem takiej usługi, dlatego pytam się na grupie :)

    Mam świadomość że to czego szukam jest praktycznie caller-id spoofingiem.

    >> Drodzy grupowicze, czy są jakieś inne możliwości rozwiązania mojego
    >> problemu?
    >
    > Znajomy dwoni tak chyba codziennie. W książce telefonu ma wpisane numery
    > w postaci "numer centrali", "w", "numer abonenta". Kłopot zerowy, żaden
    > problem. Nawet trudno zauważyć różnicę w czasie zestawiania połączenia.
    > Nie ma w tym nic nieergonomicznego.
    Ok. A teraz zmieńmy hasło dostępu, co wiąże się z aktualizowaniem
    wszystkich kontaktów. Albo zmieńmy numer centrali. Nie wydaje się to
    bardzo ergonomiczne...


    pozdrawiam serdecznie,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: