eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniadwukierunkowy wirtualny numer telefonuRe: dwukierunkowy wirtualny numer telefonu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!lublin.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-
    mail
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: dwukierunkowy wirtualny numer telefonu
    Date: Fri, 15 Apr 2011 15:32:14 +0000 (UTC)
    Organization: : : :
    Lines: 28
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    References: <io9nl1$f9b$1@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-73-140.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1302881534 30037 213.238.73.140 (15 Apr 2011 15:32:14 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Apr 2011 15:32:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:233915
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Marek chciałby móc zadzwonić do klienta z "prywatnego" telefonu
    gsm tak, by klientowi wyświetlał się numer "firmowy":

    > Jak to najlepiej zrealizować?
    >
    > Blokada wyświetlania numeru nie jest rozwiązaniem - klienci nie odbierają
    > takich połączeń. Telefon gsm dual sim nie jest rozwiązaniem - to
    > rozwiązanie się nie skaluje (a jakbym chciał mieć 50 takich numerów?)
    >
    > Oczywistym rozwiązaniem jest dzwonienie z gsm do "centrali", podanie kodu
    > dostępu i wybranie numeru klienta. Niestety nie jest to najbardziej
    > ergonomiczne rozwiązanie....

    Oczywistym jest, że jak nie zadzwonię do "centrali", to zmianę prezentacji
    musi zrobić opeator GSM. Ten jeden konkretny, "prywatny". Jego trzeba
    o wszystko pytać i jego o to prosić. Szanse powodzenia są oczywiście
    zerowe.

    > Drodzy grupowicze, czy są jakieś inne możliwości rozwiązania mojego
    > problemu?

    Znajomy dwoni tak chyba codziennie. W książce telefonu ma wpisane numery
    w postaci "numer centrali", "w", "numer abonenta". Kłopot zerowy, żaden
    problem. Nawet trudno zauważyć różnicę w czasie zestawiania połączenia.
    Nie ma w tym nic nieergonomicznego.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: