  • Data: 2016-08-26 18:02:46
    Temat: Re: dwa windowsy
    Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-26 o 17:44, Yerine Ictimai pisze:
> [...]
    dostepnianie-i-wspoldzielenie-zasobow/

> [...]
    >
    > ALE, zamiast instalować xp (lub inny system-gość) od samego
    > początku z pliku iso lub płyty CD - czy można zwyczajnie
    > skopiować już istniejącą fizyczną partycję z już działającym,
    > pieczołowicie skonfigurowanym, stuningowanym system np. xp, np.
    > przy pomocy EaseUs?
    > Albo przy pomocy EaseUsToDoBackup odtworzyć zarchiwizowany backup
    > takiej partycji z systemem?
    >
    > Ponieważ na fizycznych dyskach ja tak właśnie często robię:
    > kopiuję, kasuję, przenoszę partycję z systememami ile wlezie
    > (najczęściej przy pomocy linuksowego polecenia 'dd', ale także

    Czemu sam nie sprawdzisz? Przecież to tylko kilka minut roboty.
    Podziel się wynikami.

    Ja jestem leń i nie chciało mi się żonglować partycjami, kopiami
    partycji, kopiami kopii partycji - od razu usiadłem na wirtualkach...
    Szkoda mi było czasu na takie zabawy, ale i też i wymagań jakichś
    specjalnych do sprzętu nie miałem.
    Jedyny sens w takiej zabawie widzę tylko wtedy, gdy robisz coś pod jakąś
    konkretną, fizyczną maszynę.

    Pozdrawiam
    Piotr