  • Data: 2013-09-12 22:55:00
    Temat: Re: dwa takie same monitory, ale nie
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/12/2013 4:29 PM, maX wrote:

    > Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    .com...

    > Pewnie nie pomoże ale zamień je miejscami (czyli pierwszy monitor do
    > gniazda drugiego przez kabel drugiego i vice versa). Bo może to nie
    > zależy od monitora, ale od gniazda wyjściowego lub kabla.

    dzięki. próbowałem. to jest jednak kwestia monitora. znalazłem inne menu
    serwisowe w tym modelu. tamto, które proponował Helios zlicza czas,
    podłączenia monitora do sieci, ale nie jego aktywnego użytkowania. w tym
    menu różnica czasu użytkowania, miedzy tymi dwoma monitorami, jest
    prawie czterokrotna, wiec to chyba definitywnie wyjaśnia sprawę. <rs>