eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetdwa sygnały ze SMART, "Reallocation Event Count" + temperaturaRe: dwa sygnały ze SMART, "Reallocation Event Count" + temperatura
  • Data: 2011-08-28 21:23:29
    Temat: Re: dwa sygnały ze SMART, "Reallocation Event Count" + temperatura
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Jasiński in news:khik57lragn6kbunf42vc6ka4nkuqg975m@4ax.com
    [...............]
    > Jak mam jakieś podejrzenia co do tego, że kondycja dysku jest zła,
    > robię tak:
    > 1. Backup danych (jeśli mają wartość).
    > 2. Szukam nowego firmware i jeśli jest, to ładuję go do dysku

    u mnie firmware raczej musi byc ten co jest - dysk z tych starszych, ma
    "najnowszy".

    > 2. Kilkakrotnie zeruję dysk za pomocą MHDD

    boot z plyty, jak mniemam.

    > lub Victoria for windows

    a tym cudem - to jak zerujesz? mam for windows. Masz wersje victorii
    bootable na cd? gdzie bywa w sieci?

    > 3. Sprawdzam, czy krytyczne parametry SMART uległy zmianie.

    tez zapewne mhdd bootable...

    > Jeśli parametry 05, C5 i C6 zwiększają się, to zerowanie powtarzam.

    1.
    moga powiekszyc sie PO zerowaniu? Przestają sie w koncu zwiekszac, czy
    niekoniecznie...?

    2.
    05 - wiem, podpowiedz nazwe c5 i c6