  • 31. Data: 2011-09-28 10:37:27
    Temat: Re: dwa pytania
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    > zaczalem robic strzelanie swoim 'kotkom'
    >
    > http://dl.dropbox.com/u/42887985/bociaki2.zip

    Grałem w to przez chwile i wyskoczyło coś takiego: "Out OF Space in
    bullet[]"

  • 32. Data: 2011-09-28 11:01:09
    Od: "Sarr." <s...@g...pl>

    On 27-9-2011 21:33, f...@W...gazeta.pl wrote:
    > Szyk<s...@o...pl> napisał(a):
    [cut]
    > mimo ze zarzucilem ekstremalnie niewydajne algorytmy
    > typu nie-chce-mi-sie-napisac-kolizji-kolka-z-odcinkiem-wi
    ec-
    > zrobie-to-chwilowo-punktami-w-petli-for-i-to-po-wszy
    stkich-botkach
    > nie zwolnilo tak bardzo, mam pare dni czasu i o ile mi nie
    > spadna checi bede to teraz moze dalej lepił, uwazam ze
    moze przejdz na testy geometryczne a nie po pixleach...

    > nie ma dobrych malych gierek pod winde, jakby mi sie udalo
    > zrobic cos grywalnego to wrzuce do sieci jako freeware
    sa dobre male gierki... na przyklad
    http://www.youtube.com/watch?v=j_VHh3i55J8
    ... toto jest powiedzmy w drodze ;]

  • 33. Data: 2011-09-28 11:21:51
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    W dniu 2011-09-27 21:33, f...@W...gazeta.pl pisze:

    > zobaczylbym ale wyskakuje blad gdy probuje zarzucic download
    > (w domu mam modemik i interenet na karte do telefonu,
    > pare dni temu probowalem zobaczyc tibie ale na takim modemie
    > chyba sie nie da)

    W takim razie generale mogę Ci przesłać na maila tą gierke - chcesz?
    Zajmuje ona niemal 30MB w zip i jest legalna bo to "abadon software". Ma
    zaletę taką, że da się wygodnie grać nawet z samej klawiatury (nie
    trzeba dżojstika). Dodatkowo w wersji jaką mam w swoim archiwum jest
    trik na nieśmiertelność i klawiszologia.

    Jest też podobna gierka "Apache vs Havok" i ładnie wygląda i poszła by
    pod XP na twoim sprzęcie ale problemem jest fatalne sterowanie lotem
    (nawet na najprostszych ustawieniach). Poza tym nie jest ona darmowa
    (AFAIK).

  • 34. Data: 2011-09-28 11:30:11
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Szyk <s...@o...pl> napisał(a):

    > Grałem w to przez chwile i wyskoczyło coś takiego: "Out OF Space in
    > bullet[]"

    * fiku-miku * :P i know,

    allokator mi sie przepelnil bo ustawilem tylko na 2000 pojemnosci
    (kiedys juz omawialem swoje c-owe statyczne alokatory jako 20x szybsze niz
    vector+new)

    alokator:

    void addBullet(float x,float y,float alpha, int life, eTypKulki typKulki)
    {
    static int index = 0; //indeks na wolne miejsce

    bullet[index].x = x;
    bullet[index].y = y;
    bullet[index].alpha =alpha;
    bullet[index].enabled = 1;

    bullet[index].life = life;
    bullet[index].typKulki = typKulki;

    for(int i=0; i<bullet_MAX;i++) // znajdz wolne miejsce
    {
    if(index>=bullet_MAX) index-=bullet_MAX;

    if(bullet[index].enabled==0) return;
    }

    ShowMessage("Out OF Space in bullet[]");
    }

    dealokator:

    void moveBullets()
    {

    for(int i=0; i<bullet_MAX; i++)
    {
    if(!bullet[i].enabled) continue;

    moveBulletDoPrzodu(i, 1);

    if(--bullet[i].life<=0) bullet[i].enabled=0;

    }

    }

    fir i wróżki

  • 35. Data: 2011-09-28 11:37:38
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Szyk <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > pod XP na twoim sprzęcie ale problemem jest fatalne sterowanie lotem
    > (nawet na najprostszych ustawieniach). Poza tym nie jest ona darmowa

    czekaj, sciagne sobie [(to chyba byla wina chwilowej awari w mojej starej
    operze (bo sie okazalo ze innych plikow tez nie moge sciagnac)) ]

    tylko za jakis czas, chetnie pogram i dzieki za info - nie moge zajmowac
    sie wszystkim na raz, laborowaniem progsa, graniem, skryptami itd,

    skupie sie na razie pare dni nad tym pierwszym w miare mozliwosci,
    a jak mi sie znudzi dopiero wezme sie za inne rzeczy

  • 36. Data: 2011-09-28 11:49:49
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Sarr. <s...@g...pl> napisał(a):

    > [cut]
    > moze przejdz na testy geometryczne a nie po pixleach...

    > sa dobre male gierki... na przyklad
    > http://www.youtube.com/watch?v=j_VHh3i55J8
    > .... toto jest powiedzmy w drodze ;]

    no fajne, dobre chmurki/kurz jak oberwie, myslalem wlasnie ze
    nie wiem do konca jak zrobic taki efekt 'oberwania', ale jek patrze
    tutaj to wydaje sie ze moze starczyc postawienie grupki paru losowych
    bialych rectow z polprzezroczystoscia

  • 37. Data: 2011-09-29 09:43:28
    Od: "Sarr." <s...@g...pl>

    On 28-9-2011 13:49, f...@W...gazeta.pl wrote:

> [...]
    > nie wiem do konca jak zrobic taki efekt 'oberwania', ale jek patrze
    > tutaj to wydaje sie ze moze starczyc postawienie grupki paru losowych

    dokaldnie tak to jest zrobione. troche losowa dlugosc zycia i rozrzut -
    i chmurki nawet z rectow wygladaja ciekawie. kiss rule.

    BR,
    Sarr.