  • Data: 2011-08-07 14:17:36
    Temat: Re: dwa monitory.
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-08-06, o godz. 16:16:47
    Radosław Sokół <r...@m...com.pl> napisał(a):

    > Ba, była robiona przez sprzęt. Można było użyć tylko konfigu-
    > racji karta mono + karta kolor (bo dla każdej przewidziany był
    > odrębny obszar przestrzeni adresowej).

    Raczej Hercules i VGA bo VGA mono i kolor to już nie za bardzo bo
    różnica byłą w monitorze. ;-) I dokładnie w takiej konfiguracji
    Hercules+VGA działałem jak się wtedy bawiłem poważniej w programowanie.
    Natomiast odrobinę później (o ile już nie w tym samym czasie) robiłem
    to na poziomie systemu pod linuxem. Oczywiście wirtualne konsole były
    fajne ale że nie mieliśmy problemu z monitorami (kompy padały częściej)
    wolałem w kompie mieć dwie karty i log systemowy wyrzucany na oddzielny
    monitor. Ale też staaaare czasy - tak w okolicach połowy lat 90-tych.

    Zdrówko