  • Data: 2012-10-08 17:50:26
    Temat: Re: dvi-hdmi audio gtx260 i tv sony bravia
    Od: Netx <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-05 21:23, g...@g...com pisze:
    > Nie mam dźwięku na tv sony bravia poprzez kabel dvi-hdmi.
    > Grafika jest podpięta do mobo kabelkiem spdif, sterownik nvidii widzi tv sony jako
    urzadzenie audio, które w/g opisu w tym panelu powinno pojawić się w urządzeniach
    audio (win7 x64) - niestety tu go już nie ma, tylko realtek.
    > Czy kabelek dvi-hdmi z pinami dvi-d dual potrafi dać dźwięk?

    Miałem GTX260 Evga i dźwięk na Bravii W5500 był, z tym że ja używałem
    jakiejś przejściówki DVI->HDMI i kabla HDMI. Przejściówka była z diodą,
    chyba firmy ActiveJet. Ale o ile nie masz materiałów FULL-HD to do
    Bravii począwszy od modelu W5500 w/g mnie lepszy jest PS3 Media Server.
    Trzeba tylko wyłączyć "Przełącz na tsMuxeR gdy wideo jest kompatybilne z
    PS3". W tym rozwiązaniu można z pilota Bravii wybrać plik do
    odtwarzania, robić przewijanie na osi czasu/pauzę/skok +-15sekund itp.
    Jest gdzieś polskie forum z wątkiem użytowników Bravii i PS3 Media Server.