  • 1. Data: 2014-02-28 15:53:00
    Temat: dvd ciąg dalszy
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    pisze co jakiś czas o tym, że wszystkie moje nagrywarki psują płytki, a
    teraz mam nowy problem... gdy próbuję coś nagrać to po nagraniu na dysku
    pojawiają sie bad sectory...

    zastanawiam się, czy dysk pada, czy może powodem jest problem nagrywarek?

    dziwna sprawa...

  • 2. Data: 2014-02-28 19:55:59
    Temat: Re: dvd ciąg dalszy
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >pojawiają sie bad sectory...

    >zastanawiam się, czy dysk pada, czy może powodem jest problem nagrywarek?

    Zapytaj błaszczaka. On wie wszystko.

  • 3. Data: 2014-02-28 20:19:11
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Fri, 28 Feb 2014 15:53:00 +0100, tusk, donald tusk napisał(a):

> [...]
    > pojawiają sie bad sectory...
    >
    > zastanawiam się, czy dysk pada, czy może powodem jest problem nagrywarek?

    ano dziwna...

    --
    jg

  • 4. Data: 2014-02-28 20:28:01
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    o widzę, że dopadli mnie eksperci komputerowi... spierdalać do europy skąd
    wyleźliście...

  • 5. Data: 2014-02-28 22:39:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.02.2014 20:19, jg pisze:

    > ano dziwna...

    To pewnie wirus o nazwie llort ;->

  • 6. Data: 2014-02-28 22:55:46
    Temat: Re: dvd ci?g dalszy
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-02-28 20:28, tusk, donald tusk pisze:
    > o widzę, że dopadli mnie eksperci komputerowi... spierdalać do europy
    > skąd wyleźliście...

    wielu czytających tą grupę może się domyślać przyczyny, ale wątpię by
    ktoś chciał z Tobą dyskutować

  • 7. Data: 2014-03-01 00:41:09
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2014-02-28 20:28, tusk, donald tusk pisze:
    > o widzę, że dopadli mnie eksperci komputerowi... spierdalać do europy
    > skąd wyleźliście...

    japierdole... powiedz mi ZAJEBANY IDIOTO,
    kto zrobił takie ścierwo jak TY?
    NIE ZAUWAŻYŁEŚ JESZCZE, od KILKU LAT, że niekoniecznie tutaj ciebie
    chcą? WYPIERDALAJ WIĘC siać pomidory z dodatkiem cyjanku
    i do chuja wafla, nie pisz tutaj więcej, ani nigdzie,
    bo ochujeć idzie doszczętnie.

  • 8. Data: 2014-03-01 09:43:46
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    zaleciało europą...

  • 9. Data: 2014-03-01 09:47:24
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-03-01 09:43, tusk, donald tusk napisał/a:
    > zaleciało europą...

    Jak się czyta twoje wypociny, to zalatuje gównem.

    --
    Czarek

  • 10. Data: 2014-03-01 09:53:43
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>