  • 1. Data: 2011-01-20 09:29:57
    Temat: dvb-t2 - cos do poczytania
    Od: a...@p...pl

    http://www.dvb.org/technology/fact_sheets/DVB-T2_Fac
    tsheet.pdf

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-01-20 11:10:45
    Temat: Re: dvb-t2 - cos do poczytania
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > http://www.dvb.org/technology/fact_sheets/DVB-T2_Fac
    tsheet.pdf

    siedze na polskich grupach dlatego ze znam ten jezyk ,po co dajesz linka do
    obcojezycznych stron ?
    moze przetlumacz o co tam biega

    Arek.

  • 3. Data: 2011-01-20 13:19:54
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 20 Jan 2011 12:10:45 +0100, "Arek." <a...@a...2a.pl>
    wrote:

    tsheet.pdf

    >siedze na polskich grupach dlatego ze znam ten jezyk ,po co dajesz linka do
    >obcojezycznych stron ?
    >moze przetlumacz o co tam biega

    zacytuje niezyjacego juz publicyste Broniarka (kto zna to zna): ...w
    dzisiejszych czas jezyk angielski nie powinien juz byc traktowany jako
    jezyk obcy.

    Dalem linka, bo moze kogos to zainteresuje i jez. angielski nie jest
    dla niego jezykiem obcym.

    A generalnie moja intencja bylo to, ze rynek dvb-t2 sie rozwija: sa
    kraje, gdzie juz nadaja, sa kraje gdzie testuja, sa kraje, gdzie
    zadecydowane, ze tak wlasnie beda nadawa.

    Oraz, ze w UK roznica w cenie miedzy tv/dekoderami z dvb-t2 jest juz
    niewielka (30-50 GBP)

    To w takim niewielkim skrocie - specjalnie dla Arka z Abuzowej 2A.

    ThinkXtra

  • 4. Data: 2011-01-20 13:27:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

    > zacytuje niezyjacego juz publicyste Broniarka (kto zna to zna): ...w
    > dzisiejszych czas jezyk angielski nie powinien juz byc traktowany jako
    > jezyk obcy.

    To po co piszesz na polskiej grupie?

  • 5. Data: 2011-01-20 14:04:40
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 20 Jan 2011 14:27:58 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

    >To po co piszesz na polskiej grupie?

    Cavallino, bez urazy ale czasami to mnie zalamujesz swoimi
    odpowiedziami. Wogole nie zrozumiales mojej odpowiedzi!.

    Ja rowniez moglbym napisac Arkowi, ze przeciez nie musi czytac, skoro
    nie rozumie, a bylem bardziej wylewny i w skrocie napisalem co tam
    jest.

    Pozdrowionka

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2011-01-20 14:10:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Cavallino, bez urazy ale czasami to mnie zalamujesz swoimi
    > odpowiedziami. Wogole nie zrozumiales mojej odpowiedzi!.

    Zrozumialem.
    I calkowicie sie z nia nie zgadzam.
    Myslalem, ze to pojmiesz, bez lopatologicznego wyjasnienia.

  • 7. Data: 2011-01-20 16:20:00
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

> [...]
    > niewielka (30-50 GBP)
    >
    > To w takim niewielkim skrocie - specjalnie dla Arka z Abuzowej 2A.

    ja konczylem podstawowa w latach 70-tych i jezyk angielski jest dla mnie
    obcy
    jak bys dal linka na strone rosyjska to napewno bym zrozumial o co biega :)
    mysle ze na grupe wchodzi sporo ludzi z mojej grupy wiekowej
    a Broniarka znam z TV ,jest starszy o cale 30 lat zna angielski ale nie
    oznacza to ze jego rówiesnicy tez go znaja
    dzieki za opisanie o co chodzilo w linku ,mysle ze sporo stron z tym tematem
    jest tez na naszych stronkach

    Arek.

  • 8. Data: 2011-01-20 19:49:31
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    aruś , naprawde niewazne w jakim to byloby jezyku i tak nic bys
    nie zrozumial , a nie mowie tego zlosliwie , wiec daj sobie spokoj

    link jest bardzo dobry i zawiera dosyc ciekawe porownania i jest
    z January (stycz.) 2011 r

    bede mial chwile czasu to skoncze porownanie dvb-s z dvb-t, chociaz
    mam nadzieje , ze mnie inni wyręczą , bo jestem totalnie zamulony

  • 9. Data: 2011-01-20 19:54:46
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    | W ogole nie zrozumiales mojej odpowiedzi!.

    sławkiem to sie wcale nie przejmuj , mam jego dokladny
    profil internetowy :

    dwie prawe Nogi
    dwie Lewe ręce
    duża Pląkownica
    Kapelusz

    wiesz na jego temat to mozna napisac ksionszkem

    moze to kiedys zrobie

  • 10. Data: 2011-01-20 20:45:43
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    witaj ,

    On Thu, 20 Jan 2011, a...@p...pl wrote:
    > http://www.dvb.org/technology/fact_sheets/DVB-T2_Fac
    tsheet.pdf

    jak zwykle podajesz bardzo ciekawe linki , niestety nie zawsze
    mam czas na komentarz

    dzieki , jest to bardzo nowy pdf (DVB Fact Sheet - January 2011)
    i prosto ze zrodla ( http://www.dvb.org/ )

    do ogladania tabeli to chyba nie potrzeba znajomosci angielskiego
    -=-=-=-=-

    a z niej widzimy , ze jest to system bardzo elastyczny :

    mozna zwiekszyc przesylany strumien bitowy z 29 Mbit/s do
    47.8 Mbit/s przy dobrym sygnale (20 dB C/N) , czyli upchac
    dodatkowo z 5 kanalow SD TV

    wynika tez , ze jakosc sygnalu mozna obnizyc o 8 dB ,
    nawet do 8.9 dB (dla 22 Mbit/s) , czyli znacznie zwieszyc ,
    np. zakres (odleglosc) odbioru lub moc nadajnika
    -=-=-

    niestety przy przejsciu z DVB-T na DVB-T2 to zadna przystawka
    nie pomoze , musi to byc nowy tuner (lub STB)

    sadze , ze w polsce przy zafiksowaniu systemu DVB-T MPG4 ,
    niepredko przejdzie sie na DVB-T2
    -=-=-

    wiecej na temat DVB-T2 , 25 stron , 2009 r. :
    [Understanding DVB-T2]
    http://www.digitag.org/DTTResources/DVB-T2_Handbook.
    pdf

    Pzdr.J.P.