  • 11. Data: 2011-01-19 15:58:18
    Temat: Re: dvb-t NTC a dzwiek
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Jan 19, 12:45 pm, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Poradzi sobie, zainstalowalem taki modul u szwagra w Soniaku
    > i dziala bez problemu.

    Teraz mozna taki modul kupic za 116 zl w Carefour.

    Brooks

  • 12. Data: 2011-01-19 16:01:41
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Jan 19, 3:00 pm, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Tak, wpuscilem jako DVB-T w siec TVK. Pisalem juz kiedys  ze
    > w swojej sieci przyjelismy takie rozwiazanie jako
    > przyjazniejsze klientom :-). A sam kanal jest odbierany z
    > Astry z transp. TVP i reemitowany w DVB-T wlasnie... I stad
    > wiem, ze te tunery o kt rych pisalem wczesniej mialy (nie
    > wiem czy nadal maja) problem z fonia DD na wyjsciach AV i
    > HDMI. Zapewne na wyjsciu cyfrowym fonii dzwiek byl, ale nie
    > kazdy ma chec ogladac TV z wlaczonym amplitunerem ;-))

    Koniecznie chcialbym to zobaczyc jak znajdziesz czas i checi tylko
    kiedy?

    Brooks

  • 13. Data: 2011-01-19 16:04:16
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Koniecznie chcialbym to zobaczyc jak znajdziesz czas i
    > checi tylko
    > kiedy?

    Kiedy chcesz, jak jestes ze Szczecina... Jakby co to pisz na
    r...@w...pl.
    Pozdr.

  • 14. Data: 2011-01-19 16:05:55
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Jan 19, 11:56 am, a...@p...pl wrote:
    > Czesc,
    >
    > jak to jest z tym dzwiekiem w naszej NTC? W jakim formacie jest to
    > nadawane? W specyfikacji odbiornika (minima) jest napisane, ze musi
    > obsluzyc AC-3 i EAC-3.
    >
    > Czy w krajach, ktore tez maja dvb-t mpeg-4 sa takie same formaty
    > dzwieku? np. Norwegia, kraje baltyckie, Australia.
    >
    > --
    > ThinkXtra

    Telewizjor przywiezony z Anglii (mpeg-2) z NTC wyszukuje kanaly,
    slychac fonie, brak obrazu.
    TV jest marki Samsung. Po zainstalowaniu modulu Neotion- NP4 dekoduje
    obraz z NTC.
    Pomoglem opisujac te doswiadczenia?

    Brooks

  • 15. Data: 2011-01-19 16:41:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > wlasnie... I stad wiem, ze te tunery o których pisalem wczesniej mialy
    > (nie wiem czy nadal maja) problem z fonia DD na wyjsciach AV i HDMI.

    Ja z TVP HD dostaje równiez dzwiek stereo i o ile mnie pamiec nie myli tak
    samo bylo w dvb-t.
    I nie pamietam programu który mialby tylko DD.

  • 16. Data: 2011-01-19 16:42:13
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 19 Jan 2011 08:05:55 -0800 (PST), Brooks
    <x...@j...pl> wrote:

> [...]
    >slychac fonie, brak obrazu.
    >TV jest marki Samsung. Po zainstalowaniu modulu Neotion- NP4 dekoduje

    tylko caly czas jest pytanie, jak to teraz nadaja ten dzwiek?
    Wystarczy, ze nadawca przelaczy dzwiek na EAC-3 i pewnie bedzie "dupa"
    i nic nie bedzie slychac.

    Jest tu ktos, kto moze wypisac formaty dzwieku w obecnych muxach w PL?

    --
    ThinkXtra

  • 17. Data: 2011-01-19 21:20:30
    Od: on <o...@o...no>

    > Jest tu ktos, kto moze wypisac formaty dzwieku w obecnych muxach w PL?

    Obecnie wszystkie programy mają MEPG-1 warstwa 2, niektóre dodatkowo DD.
    W zależności od potrzeb i materiału jest to DD 2.0 lub 5.1

    Z tego co wiem nadawanie w DD+ na razie nie jest planowane, ale ponieważ
    jest dopuszczone (m.in. zgodnie z wspomnianym wcześniej rozporządzeniem)
    nie ma pewności czy za jakiś czas któryś nadawca nie zaryzykuje.

  • 18. Data: 2011-01-19 21:22:03
    Od: on <o...@o...no>

    > jaki dokladnie wlozyles modul Neotion? Bo sa takie, ze
    > maja takze system dostepu warunkowego pod Conax lub FTA (produkuje je
    > w Polsce RWT z Radomia).

    dla jasności, nie *produkuje*, tylko sprowadza z Chin i oznacza własnym
    logo.

  • 19. Data: 2011-01-19 21:25:54
    Od: on <o...@o...no>

    > Poradzi sobie, zainstalowalem taki modul u szwagra w Soniaku i dziala
    > bez problemu.

    Procesor NP4 zajmuje sie konwersja obrazu z H.264 (MPEG4) do MPEG-2.
    Dzwiek przepuzczany jest przez modul przezroczyscie. Czego nie bedzie w
    stanie odebrac TV tego nie uslyszymy.

  • 20. Data: 2011-01-20 09:25:31
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 19 Jan 2011 22:20:30 +0100, on <o...@o...no> wrote:

> [...]
    >jest dopuszczone (m.in. zgodnie z wspomnianym wcześniej rozporządzeniem)
    >nie ma pewności czy za jakiś czas któryś nadawca nie zaryzykuje.

    czy mozna zalozyc, ze wszelki sprzet do odbioru dvb-t (mpeg-2/mpeg-4)
    posiada AC-3

    a czy mozna zakladac, ze nadawcy beda postepowac rozsadnie, ze zawsze
    bedzie dostepny podstawowy dzwiek mpeg-1 wartwa 2 bez wzgledu na to,
    jakie dodatkowe sciezki (i kodowania) beda nadawac?

    Bo gdyby tak nie bylo, to wszelkie tv (starsze), ktore beda pracowac z
    modulami Neotion - nie beda mialy wogole fonii.

    A taka Norwegia przyjela sobie dzwiek w HE-AAC.

    --
    ThinkXtra