  • 1. Data: 2011-01-19 11:56:03
    Temat: dvb-t NTC a dzwiek
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    jak to jest z tym dzwiekiem w naszej NTC? W jakim formacie jest to
    nadawane? W specyfikacji odbiornika (minima) jest napisane, ze musi
    obsluzyc AC-3 i EAC-3.

    Czy w krajach, ktore tez maja dvb-t mpeg-4 sa takie same formaty
    dzwieku? np. Norwegia, kraje baltyckie, Australia.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-01-19 12:17:13
    Temat: Re: dvb-t NTC a dzwiek
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 19 Jan 2011 12:56:03 +0100, a...@p...pl wrote:

> [...]
    >
    >Czy w krajach, ktore tez maja dvb-t mpeg-4 sa takie same formaty
    >dzwieku? np. Norwegia, kraje baltyckie, Australia.

    czy tv z tunerem dvb-t mpeg-2 (starsze tv) z wlozonym modulem
    transkodujacym Neotion NP4 (jezeli dziala) to czy poradzi sobie z
    takim dzwiekiem?

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2011-01-19 12:45:10
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > modulem
    > transkodujacym Neotion NP4 (jezeli dziala) to czy poradzi

    Poradzi sobie, zainstalowalem taki modul u szwagra w Soniaku
    i dziala bez problemu.

  • 4. Data: 2011-01-19 12:53:20
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    W dniu 2011-01-19 13:45, Robert_J pisze:
    > Poradzi sobie, zainstalowalem taki modul u szwagra w Soniaku i dziala
    > bez problemu.

    A na pewno odbiera DD? Bo typowo jest MPEG, tylko część stacji nadaje w
    DD. EAC-3 to już w ogóle teoria.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 5. Data: 2011-01-19 12:54:03
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 19 Jan 2011 13:45:10 +0100, "Robert_J" <d...@o...pl>
    wrote:

    >Poradzi sobie, zainstalowalem taki modul u szwagra w Soniaku
    >i dziala bez problemu.

    tylko pytanie z czym sobie radzi? W jakim formacie nadaja w NTC - bo
    moze jest to czysty dzwiek 2 kanalowy lub AC-3 czy tez by dzialalo
    jakby puscili cos w EAC-3?

    To jest glowny watek mojego pytania.

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2011-01-19 12:55:54
    Od: a...@p...pl

    wrote:

    >Poradzi sobie, zainstalowalem taki modul u szwagra w Soniaku
    >i dziala bez problemu.

    a zapytam - jaki dokladnie wlozyles modul Neotion? Bo sa takie, ze
    maja takze system dostepu warunkowego pod Conax lub FTA (produkuje je
    w Polsce RWT z Radomia).

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2011-01-19 13:10:42
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > takie, ze
    > maja takze system dostepu warunkowego pod Conax lub FTA

    Ten raczej nie byl polski, nie mam jak teraz sprawdzic. Z
    dzwiekiem faktycznie mozesz miec racje, DD nie sprawdzalem.
    Chodzilo mi o to, ze kanaly z MUX-ów odbiera normalnie, z
    dzwiekiem. Na dniach wybiore sie do rzeczonego szwagra i
    popatrze jak wyglada sytuacja z TVP HD, bo wpuscilem go w
    siec. Zobacze czy odbiera na TVP HD wokal DD :-).
    Ale odbiegajac troche od tematu moge juz teraz powiedziec
    (bo to akurat sprawdzilem wczesniej), ze z TVP HD i
    dzwiekiem DD nie radzi sobie tuner Globo, ten FT24 :-).
    Przynajmniej pierwszy wypust, który testowalem, nie puszczal
    dzwieku z TVP HD ani na scarta, ani na HDMI. Mozliwe ze
    forma juz cos poprawila, ale jak ktos zamierza kupic to
    proponuje sprawdzic najpierw :-)

  • 8. Data: 2011-01-19 13:12:39
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Uzytkownik wrote:

    > czy tv z tunerem dvb-t mpeg-2 (starsze tv) z wlozonym modulem
    > transkodujacym Neotion NP4 (jezeli dziala) to czy poradzi sobie
    > z takim dzwiekiem?

    moge sie mylic, ale sadze ze nie poradzi. Taki modul zajmie
    sie obrazem, ale jesli TV nie bedzie obslugiwal wymaganych
    formatów dzwieku, to sie obawiam ze skutek bedzie mizerny,
    tj. obraz bez dzwieku.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 9. Data: 2011-01-19 13:17:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > rzeczonego szwagra i popatrze jak wyglada sytuacja z TVP HD, bo wpuscilem

    Jako dvb-t?

  • 10. Data: 2011-01-19 15:00:55
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...TVP HD, bo wpuscilem
    >
    > Jako dvb-t?

    Tak, wpuscilem jako DVB-T w siec TVK. Pisalem juz kiedys ze
    w swojej sieci przyjelismy takie rozwiazanie jako
    przyjazniejsze klientom :-). A sam kanal jest odbierany z
    Astry z transp. TVP i reemitowany w DVB-T wlasnie... I stad
    wiem, ze te tunery o których pisalem wczesniej mialy (nie
    wiem czy nadal maja) problem z fonia DD na wyjsciach AV i
    HDMI. Zapewne na wyjsciu cyfrowym fonii dzwiek byl, ale nie
    kazdy ma chec ogladac TV z wlaczonym amplitunerem ;-))