  • Data: 2011-01-20 09:25:31
    Temat: Re: dvb-t NTC a dzwiek
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 19 Jan 2011 22:20:30 +0100, on <o...@o...no> wrote:

    >Obecnie wszystkie programy mają MEPG-1 warstwa 2, niektóre dodatkowo DD.
    >W zależności od potrzeb i materiału jest to DD 2.0 lub 5.1
    >
    >Z tego co wiem nadawanie w DD+ na razie nie jest planowane, ale ponieważ
    >jest dopuszczone (m.in. zgodnie z wspomnianym wcześniej rozporządzeniem)
    >nie ma pewności czy za jakiś czas któryś nadawca nie zaryzykuje.

    czy mozna zalozyc, ze wszelki sprzet do odbioru dvb-t (mpeg-2/mpeg-4)
    posiada AC-3

    a czy mozna zakladac, ze nadawcy beda postepowac rozsadnie, ze zawsze
    bedzie dostepny podstawowy dzwiek mpeg-1 wartwa 2 bez wzgledu na to,
    jakie dodatkowe sciezki (i kodowania) beda nadawac?

    Bo gdyby tak nie bylo, to wszelkie tv (starsze), ktore beda pracowac z
    modulami Neotion - nie beda mialy wogole fonii.

    A taka Norwegia przyjela sobie dzwiek w HE-AAC.

    --
    ThinkXtra