  • Data: 2007-10-14 10:33:08
    Temat: Re: durna polityka gts-u ?
    Od: Ktos <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Paszkowski pisze:

    > 2000 tys zl m-c za ostatnia mile przy kupnie 80Mbit/s to duzo ?

    > 38Ghz to są małe pieniądze około 300 zł m-c.

    Szczególnie przy wysokich modulacjach, które wchodzą tu w rachubę i
    zasięgu maksymalnym 2 km. OPłata zależy od wielkości miejscowości gzie
    są końce radiolinii i może wynosić nawet 200% stawki z tabeli UKE.

    Aktualny cennik masz poniżej.

    Częstotliwość f[GHz] Szerokość kanału [MHz] Opłata roczna w złotych
    f < 7,11 28 25000
    7,11 ? f < 11,7 28 15000
    11,7 ? f < 22 28 10000
    22 ? f < 26,5 28 5000