  • Data: 2007-10-12 08:43:16
    Temat: Re: durna polityka gts-u ?
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <taken@[cut]wset.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mam TKT i ładnie działa. Jeszcze kilka miesięcy temu zdarzały się im
    > przerwy spowodowane ponoć złodziejami kabli, ale teraz wszystko działa
    > ładnie i stabilnie. Może to zależy od regionu, ja akurat pisałem

    Ja w pracy (100Mbit) i w domu (15Mbit) tez mam TKT - teraz modernizuja
    szkielet pojawily sie nowe routery po drodze ale wszystko o niebo lepiej
    chodzi - na ta chwile lepszego providera nie znam. Wiec czemu "K" piszesz ze
    "brak slow" na TKT?. Kiedys mieli wiele problemow nie tylko ze zlodziejami
    kabli ale ostatnio DUZO sie poprawilo i jestem w 100% zadowolony.
    Pozdro!