  • Data: 2014-08-04 19:29:50
    Temat: Re: dula sim i lte czy to dobry pomysl
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    news:zi3z2wg3zm38.jsshpn2evphw.dlg@40tude.net...

    > I tak dla 550 kontaktów z mojej książki?

    Nie ma to znaczenia ile jest kontaktów - ustawiasz to zachowanie
    dla całej grupy kontaktów.

    > Jak w twoim smartphone od iPhone ustawić godziny,
    > w których kontakty ma łączyć, a w których puszczać
    > zapowiedź, że firma pracuje 8-16 od poniedziałku do piątku?

    Nieuważnie przeczytałeś wątek w którym bierzesz głos...
    Podawałem już na to sposób, nazywa sie to "do not disturb".
    http://support.apple.com/kb/HT5463
    Po polsku:
    http://support.apple.com/kb/HT5463?viewlocale=pl_PL

    > Nic do tego nie ma cywilizowanie - firma daje pracownikom telefony ze
    > swojej puli numerowej i ma w nosie dogadywanie się z każdym osobno jakiego
    > telefonu chce używać. Zresztą ja pierwszą komórkę dostałem w czasach gdy
    > wyciągnięcie na ulicy telefonu budziło lekką sensację, a Idea działała
    > tylko w większych miastach, więc używałem Centertela.

    No cóż - każdy ma inną sytuację, więc jak pracodawca Cię w tym zakresie
    do czegoś zmusza to wyboru nie masz. Dyskusja jest właściwie tylko dla
    tych, którzy MAJĄ WYBÓR. Chyba sam rozumiesz że inaczej nie ma sensu?

    > Taaa...

    Coś Ci się nie zgadza? Coś nie pasuje? Nie rozumiem aluzji...