  • 11. Data: 2002-06-01 07:04:33
    Temat: Re: dsl tpsa... cos chyba jednak z tego bedzie
    Od: "Mateusz Kempa" <m...@t...pl>

    Mhm... 2 Dni temu na stronce pisało Test :))) Ale teraz juz jest :)

    --------------------
    Mateusz Kempa | Ostrzeszów
    e-mail: m...@t...pl | IRCnet: Spec007
    Registered Linux User: #259654
    Have you visited www.tedsoft.pl today ?
    <REKLAMA> Nagrywarka LiteOn 32x OEM - 330zł z VAT, Pamięć DDR 256MB 200zł z
    VAT - www.tedsoft.pl

  • 12. Data: 2002-06-01 18:08:38
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "deff" <d...@c...org> napisał(a):

    > NIE !

    co nie? możesz rozwinąć tą myśl?

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: p...@f...com ** PGP: D48684904685DF43EA93AFA13BE170BF *

  • 13. Data: 2002-06-01 19:44:05
    Od: "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl>

    > NIE !
    Jak nie jak tak.

    --
    =[ Jarek Granat - j...@a...lublin.pl ]=
    =[ www.granat.eu.org - nic-hdl: JG3-6BONE ]=

  • 14. Data: 2002-06-01 19:44:09
    Od: "Rysiek" <p...@p...fm>

    > [...]
    >

    > no jesli beda dawali (w dzierzawe) do tego router, taki jak daje np.
    > netia w bdi, a do tego jakas rozsadna cene na ta usluge, to moze z tego
    > wyjdzie jakas konkretna oferta. a co za tym wszystim idzie, spadna ceny
    > u obu providerow :)

    Ciekawe czy bedzie mozna to udostepniac.
    W regulaminie nic na ten temat nie widzialem.
    Red

  • 15. Data: 2002-06-01 20:00:51
    Od: Leszek Olszewski <r...@f...onet.pl>

    In article <adb4s5$90n$1@news.tpi.pl>, p...@p...fm says...

    > Ciekawe czy bedzie mozna to udostepniac.
    > W regulaminie nic na ten temat nie widzialem.
    > Red

    Pewnie nie bedzie - tak samo jak BDI.

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 16. Data: 2002-06-02 00:08:21
    Od: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl>

    Rysiek wrote:

    > Ciekawe czy bedzie mozna to udostepniac.
    > W regulaminie nic na ten temat nie widzialem.

    Jesli cos nie jest zakazane przez prawo, to jest dozwolone.
    Oczywiscie wykonywanie niektorych czynnosci czy gloszenie niektorych
    pogladow moze sie spotkac z represjami, ale nikt Ci tego nie zabrania,
    ba! Te niebezpieczne czynnosci czy poglady nawet nie sa nigdzie spisane!
    Ale to przeciez logiczne, no bo po co by bylo je spisywac, skoro nie sa
    zakazane.

    --
    O seksie, sekszeniu, seksolatkach... news://pl.soc.seks.moderowana <- :8)
    One, two! One, two! And through and through

  • 17. Data: 2002-06-03 14:13:55
    Od: f...@W...sitefinder.pl (futszaK)

    On Fri, 31 May 2002 17:16:31 +0000 (UTC), januszek
    <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> wrote:

    >A mnie sie wydawalo ze 3 dni czekania na SDI to dluuuugo bylo :P

    ja na razie wiecej czasu czekam na SDI niz go uzytkowalem...

    futszaK
    ------- L A C Z Y N A S C O R A Z W O L N I E J -----------
    0202122 -> darmowy dostep do internetu za 3 tys. zl / mies.
    --- KORZYSTAJ Z DIAL-UP TP SA - TWOJEGO ULUBIONEGO OPERATORA ----

  • 18. Data: 2002-06-07 08:24:08
    Od: "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl>

    > Ciekawe czy bedzie mozna to udostepniac.
    > W regulaminie nic na ten temat nie widzialem.
    Ano, jeśli wierzyć rzecznikowi prasowemu TP SA to będzie można:
    http://www.gazeta.pl/alfa/artykul.jsp?xx=868168&dzia
    l=02110201

    Marcin Bójko
    b...@p...gazeta.pl