  • 11. Data: 2011-07-31 09:13:50
    Temat: Re: drukarka termosublimacyjna
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > a mnie chodzi o drukarke termosublimacyjna

    Szkoda drukarki. Glowica drukujaca to zwykle cienka ceramika ze
    sciezkami termooporowymi + cienka folia ochronna. W przypadku papieru
    dostanie sie drobiny zanieczyszczen wbije je do papieru podczas przesuwu
    i spokoj. W przypadku kart ID z PVC, a takie drukarki serwisowalem przez
    lata, drobinka syfu zalatwiala glowice i gosc mial potem pusta linie na
    wydrukach. W przypadku o wiele twardszej miedzi + laminat nietrudno
    zgadnac co sie stanie.
    Kup za 200zl laserowke, zabierz zonie jakies pismo kobiece, kup
    laminator za 40zl, przerob go za kolejne 5 i nie zawracaj nam glowy;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 12. Data: 2011-08-01 17:18:18
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "janusz_kk1" napisał:

    No i co? Przerobiłeś jakąś drukarkę wg tego opisu? Po co dajesz link do głupot?

    Remek

  • 13. Data: 2011-08-01 19:13:08
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Remek napisał:
    > Użytkownik "janusz_kk1" napisał:
    >
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic564695.html
    >
    > No i co? Przerobiłeś jakąś drukarkę wg tego opisu? Po co dajesz link do głupot?

    Dlaczego głupot? Można wydrukować chwyt do pistoletu (trójwymiarowo) to
    i warstwę maskującą dotrawienia płytek można. Zupełnie bezproblemowo to
    się robi na drukarkach plujących stopionym woskiem - tam wystarczy ,mieć
    płaski przebieg. Na zwykłych plujkach, jak napisano - specjalne
    atramenty, podejrzewam że głowica musi być w ciągłym użyciu (bo jak taki
    klajster zaschnie to od razu głowica do śmieci...) - czyli można. Nie
    można to spodni przez głowę założyć.

    Pozostaje pytanie na ile warto?

    --
    Darek

  • 14. Data: 2011-08-01 19:27:26
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 01-08-2011 o 19:18:18 Remek <r...@t...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" napisał:
    >
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic564695.html
    >
    > No i co? Przerobiłeś jakąś drukarkę wg tego opisu? Po co dajesz link do
    > głupot?
    Swędezi cię? to się podrap, a odemnie się odpier..l, link dałem pytającemu
    a nie tobie, poczyta może coś się dowie, w przeciwieństwie do ciebie.

    --
    Pozdr
    JanuszK