    From: BartekK <s...@d...org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: druk/ksero/skaner z podajnikiem ADF
    Date: Sat, 14 Dec 2013 15:32:24 +0100

    W dniu 2013-12-13 23:50, 666 pisze:
    > Dopiero co miałem podobny problem z Lexmarkiem, nawalał zasilacz.
    > Sprawdziłem, jaki to konkretnie model zasilacza (prod. OEM Delta) i
    > kupiłem używaną (a można i nową - najprostszy model drukarki i tak
    > tańszy od zasilacza w serwisie, nie pytaj, ile kosztuje) najprostszą
    > drukarkę z tym modelem zasilacza.
    Chyba tak zrobię, bo widzę płytę zasilacza na alledrogo za 60zł - nie
    warte czasu poświęconego doktoryzowaniu się z zasilacza (w którym
    kondensatory są sprawne, dodałem dla testu "na pająka" drugie tyle uF,
    lowesr, i nie pomogło)

    > Co do podajnika z duplekserem:
    > Najbardziej sobie cenię podajniki RADF czy DADF, czyli skanujące
    > automatycznie obydwie strony zadrukowanej kartki, bardzo wygodne.
    Fajne, ale zwiększa koszty (i możliwość zatoru, co przy skanowaniu
    kilkudziesięciu/set kartek - jest istotne), a w moim przypadku papiery i
    tak są jednostronne.

    > Przykładowe modele to SCF-4833FR czy SCF-5637FR, dużo modeli Lexmarka i
    > inne.
    Jakoś na lexmarka mam alergię ;)

    Zrobiłem test - podpiąłem do linii +24v (w spoczynku 26v, pod
    obciążeniem "wyłączającym" spada do 22v) zasilacz laboratoryjny - gdy
    startuje transport, to pobiera 0.9A@24v, więc nic strasznego (raczej
    wygląda na sensowne obciążenie, 20W - to jest nic), więc musi zasilacz
    być winny. Tylko że to jest tak prosty zasilacz, że naprawdę ciężko
    (poza spuchnięciem kondensatorów lub wybuchnięciem całkowitym) go
    zepsuć. Ale to już bardziej na pl.misc.elektronika temat ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173