    From: " 666" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: druk/ksero/skaner z podajnikiem ADF
    Date: Fri, 13 Dec 2013 23:50:00 +0100

    Dopiero co miałem podobny problem z Lexmarkiem, nawalał zasilacz.
    Sprawdziłem, jaki to konkretnie model zasilacza (prod. OEM Delta) i kupiłem używaną
    (a można i nową - najprostszy model drukarki i
    tak tańszy od zasilacza w serwisie, nie pytaj, ile kosztuje) najprostszą drukarkę z
    tym modelem zasilacza.
    Przełożyłem zasilacz i śmignął jak ta lala :-)
    Można zresztą było wymieniać same kondensatory, gdybym nie trafił na taki zasilacz.
    Czyli możesz poszukać najtańszej drukarki z zasilaczem od SCF-4623FN (poszukaj też w
    Xeroksach, bo Samsung dla nich robi sprzęt).

    Co do podajnika z duplekserem:
    Najbardziej sobie cenię podajniki RADF czy DADF, czyli skanujące automatycznie
    obydwie strony zadrukowanej kartki, bardzo wygodne.
    Przykładowe modele to SCF-4833FR czy SCF-5637FR, dużo modeli Lexmarka i inne.
    Jeszcze wyższa półka to podajnik dwustronny jednoprzebiegowy (skanuje jednocześnie
    obie strony jednej kartki)

    Wiele informacji zdobędziesz na forum elektroda.pl

    -----