  • 1. Data: 2012-01-13 08:23:50
    Temat: drogowka "myśli"...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ...i dziś znowu wymyślili genialne miejsce na kontrolę trzeźwości - na
    łuku wąskiej drogi przez las...

    Korek potworny, myślałem że jakieś drzewo padło na drogę, a tu
    "cytrynki" łażą sobie po zakręcie i losowo każą dmuchać raz jadącym w
    jedną, a raz w drugą stronę.

    O, tutaj sobie stali: http://g.co/maps/6cywb

    Jakiś czas temu inne genialne miejsce wybrali:

    http://g.co/maps/658j9

    Zrobili korek na tym króciutkim zjeździe z trasy katowickiej, który
    blokował trasę katowicką w kierunku na Katowice.

    Co nimi kieruje?

  • 2. Data: 2012-01-13 08:38:26
    Temat: Re: drogowka "myśli"...
    Od: "PavveL" <l...@i...pl>

    No ale jak jest korek i nikt nie jedzie to na pewno wypadku nie będzie. No
    tak, czy nie? Dzielna policja myśli o tobie.

  • 3. Data: 2012-01-13 08:38:27
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-13 08:23, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    >
    > Zrobili korek na tym króciutkim zjeździe z trasy katowickiej, który
    > blokował trasę katowicką w kierunku na Katowice.

    Ale zauważ, że te miśki na drodze mają g.wno do gadania. Każą to jadą a
    idiota siedzi za biurkiem. Też uważam takie akcje za idiotyzm, ustawili
    by takie zasieki od piątku do niedzieli w nocy było by to bardziej dla
    mnie zrozumiałe, a nie jak ludzie chcą rano do pracy dojechać.

  • 4. Data: 2012-01-13 08:51:27
    Od: Airacobra <a...@s...interia.pl>

    Głupota ???

    Nie grzeszą często gęsto mądrością nasi panowie polucjanci. Aczkolwiek nie
    wszyscy.
    Jeden telefon do dyżurnego, że stwarzają zagrożenie i jak się nie poprawią
    to dzwonisz na wojewódzką - powinien załatwić szybko sprawę.
    A jak nie prosisz wydział spraw wewnętrznych wojewódzkiej komendy podajesz
    numer boczny - i koledzy drugi raz tak głupiego błędu nie popełnią. Po
    dwóch dniach pisania sprawozdań dla "psów" w psiarni odejdzie im ochota.
    Pozdro

    --
    Airacobra

  • 5. Data: 2012-01-13 08:51:56
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-01-13 08:38, lleeoo pisze:

> [...]
    > by takie zasieki od piątku do niedzieli w nocy było by to bardziej dla
    > mnie zrozumiałe, a nie jak ludzie chcą rano do pracy dojechać.

    Ten za biurkiem to taki "myślący" idiota. On ma na myśli jedno: WYNIK. I
    to mu przesłania wszystko inne.
    Bo Jak się ustawią w weekend w nocy to może złapią jednego, dwóch takich
    grubo powyżej powiedzmy 0,7 o/oo. A w poniedziałek rano chwycą z pięciu
    takich 0,21 o/oo. A przecież 5>2, prawda? To nic, że jak taki z tych
    pierwszych wywali w drzewo wracając z dyskoteki Calibrą, to siedem osób
    na miejscu...
    A ja się zastanawiam nad tym, czy nie lepszy wynik w sztukach by
    osiągnęli w niedzielę rano pod kościołami i giełdami samochodowymi?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 6. Data: 2012-01-13 09:13:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.01.2012 08:38, lleeoo pisze:

    > Ale zauważ, że te miśki na drodze mają g.wno do gadania. Każą to jadą a
    > idiota siedzi za biurkiem.

    Wiem, wiem - myślałem że to oczywiste, że pytam się o myślenie i
    motywację decydentów w drogówce, a nie tych biednych żuczków w
    kamizelkach ;)

  • 7. Data: 2012-01-14 00:26:06
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    wiadomości news:4f0fdc07$1@news.home.net.pl...
> [...]
    >
    > Zrobili korek na tym króciutkim zjeździe z trasy katowickiej, który
    > blokował trasę katowicką w kierunku na Katowice.

    nocne pifko i statystyki
    by lapali tych co z budowy wracaja na haju
    bo za dnia to sie nalezy czapa

    ale pi piwfku w nocy? to tak samo jak niewyspany:P

  • 8. Data: 2012-01-14 00:37:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-13, Kris_Poland <n...@w...pl> wrote:

    > nocne pifko i statystyki
    > by lapali tych co z budowy wracaja na haju
    > bo za dnia to sie nalezy czapa
    >
    > ale pi piwfku w nocy? to tak samo jak niewyspany:P

    Chyba nie tylko ja mam wrazenie, ze u ciebie nie jest to tylko jedne
    nocne piwko...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-01-18 21:26:09
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    wiadomości news:4f0fdc07$1@news.home.net.pl...
    > Co nimi kieruje?

    Przełożeni karierowicze.

    Generalnie ostatnio jest jakaś wścieklizna z tą poranną kontrolą trzeźwości
    jak od 6 lat co rano pokonuję ten sam odcinek i przez pierwsze 5 lat nie
    dmuchałem rano ani razu a przez ostatni rok już ze trzy cztery razy był
    trzeźwy poranek w tym samym miejscu...

    --
    Pozdrawiam!
    Mlody