  • 21. Data: 2009-07-27 12:39:58
    Temat: Re: droga hamowania motocykla
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    fv wydusił z siebie te słowy:

    > Nawet eksperymenty nie dałyby wiążącej odpowiedzi, bo zawsze może się
    > zdarzyć
    > a) że dwa motóry będą miały inne temperatury opon
    > b) że tarcze i klocki będą miały inną temperaturę
    > c) że przewody hamulcowe w jednym spuchną a w innym nie
    > d) że będzie mały wybój albo nie będzie
    >
    > Wpływa to niebagatelnie na drogę hamowania.

    jakoś jednak da sie to zmierzyc - wszak niektórzy producentci podają takie
    wartości dla nowych maszyn, i w zasadzie wszyscy producenci samochodow.

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 22. Data: 2009-07-27 12:40:32
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik wydusił z siebie te słowy:

    > Jakim cudem?

    bo tarcie jest coraz bardziej statyczne ;-)

  • 23. Data: 2009-07-27 12:55:47
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    f...@g...com pisze:

    > Ale poszles kuczu.

    Co najwyzej poszedlem a nie poszlem

    > Przeciez wyraznie widac, ze chodzi o 'mniej
    > wiecej', a nie o jakies wydmuchane wyliczenia.

    Mniej wiecej to ja moge wysikac na sniegu swoje inicjaly.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 24. Data: 2009-07-27 13:01:14
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    f...@g...com pisze:

    > 100kmh :)

    No raczej 100 mph

  • 25. Data: 2009-07-27 13:02:59
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

> [...]
    > nie ma znaczenia.
    >
    > Może być tak, że jeden motór potrzebuje 15m do hamowania z 60 a inny z 40.

    Ej no robicie sobie z ludzi JAJA czy tylko ze Smolenia? Skoro koles
    pyta o 'mniej wiecej', to nie rozpatrujmy wariantu, w ktorym bedzie
    wyboj i przez x centy/metrow kolo w ogole nie bedzie hamowac. Albo ze
    przewody spuchna. Albo ze kierowcy wpadnie osa do nosa.

    http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56421,1437594.h
    tml?as=2&ias=2

    Okolo 15 m = nieco ponizej 60kmh na suchym asfalcie.

  • 26. Data: 2009-07-27 13:04:40
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Jul 27, 1:55 pm, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Co najwyzej poszedlem a nie poszlem

    > Mniej wiecej to ja moge wysikac na sniegu swoje inicjaly.

    Ale jesli najpierw wypijesz piwo, czy nie?
    ale bedziesz na bosaka, czy nie?
    ale bedziesz sikal z wiatrem, czy pod wiatr? A snieg zmrozony czy
    puszysty?

  • 27. Data: 2009-07-27 13:07:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    f...@g...com pisze:

    > Ale jesli najpierw wypijesz piwo, czy nie?

    wypije trzy, Heineken 0,5 litra, z puszki.

    > ale bedziesz na bosaka, czy nie?

    nie biegam po sniegu na bosaka. Bede mial buty, glany, rozmiar 46, wisniowe

    > ale bedziesz sikal z wiatrem, czy pod wiatr? A snieg zmrozony czy
    > puszysty?

    Sikam tylko z wiatrem a snieg puszysty

  • 28. Data: 2009-07-27 13:19:45
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > No raczej 100 mph

    To byl taki dowcip, ktory ludzie inni niz pokroju Pietraza ignoruja, a
    ludzie pokroju Pietraza draza temat. Czyzbys znal Pietraza?

  • 29. Data: 2009-07-27 18:09:34
    Od: n...@s...com

    On Mon, 27 Jul 2009 15:07:09 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Sikam tylko z wiatrem a snieg puszysty

    Idziesz na latwizne!

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 30. Data: 2009-07-27 19:53:22
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > buty(...)wisniowe

    No i mamy odpowiedz na wiekszosc pytan :D
    A na parady równosci tez chodzisz ?? :D :D :D

    Wiesz... jakkolwiek Twoje odpowiedzi w temacie watku sa idiotyczne i
    udowadniaja ze nie masz wiedzy tylko jak zwykle sie zgrywasz to Ci powiem,
    ze
    opony, ilosc tarcz, klocki maja w swietle pytania znaczenie delikatnie
    mówiac takie sobie.
    Znaczy to po prostu tyle ze nie wiesz jak odpowiedziec tylko jak zwykle
    bedziesz zgrywal znawce.
    A policz sobie:
    Droga hamowania to stosunek KWADRATU predkosci do podwójnego opóznienia.
    Czyli rzeczy które wymieniasz jako najwazniejsze maja takie znaczenie ze
    róznica opóznienia to bedzie kilka-kilkanascie % (zwlaszcza ze zalezy przede
    wszystkim od warunków na drodze)
    No to teraz wez kalkukator i zastanów jak to sie ma do predkosci.
    Na odpowiedz masz dwa tygodnie (ja akurat jade na wakacje a Ty i tak
    szybciej nie dasz rady)