eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykledroga hamowania motocyklaRe: droga hamowania motocykla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: droga hamowania motocykla
    Date: Tue, 28 Jul 2009 12:05:47 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <h4mihv$h03$1@inews.gazeta.pl>
    References: <h4jm46$ifb$1@news.onet.pl> <14hz1tbxzlb35$.ildsomy0yln1$.dlg@40tude.net>
    <h4jq1a$uq5$1@news.onet.pl> <h4jqao$mo2$2@news.wp.pl>
    <5...@b...googlegroups.com>
    <h4k84n$mo2$3@news.wp.pl>
    <d...@c...googlegroups.com>
    <h4k8q2$mo2$5@news.wp.pl> <h4l0jj$6nm$1@news.onet.pl>
    <h4m474$s87$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h4m5er$ag1$1@news.onet.pl>
    <h4mb5g$q4e$1@news.onet.pl> <h4mboq$rrj$1@news.onet.pl>
    <h4mcll$uqc$1@news.onet.pl> <h4md16$vqd$1@news.onet.pl>
    <h4mdci$117$2@news.onet.pl>
    <9...@y...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-239-64.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-1"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1248775551 17411 87.205.239.64 (28 Jul 2009 10:05:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Jul 2009 10:05:51 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: cita
    X-Antivirus: avast! (VPS 090727-0, 2009-07-27), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:606105
    [ ukryj nagłówki ]

    WS wydusil z siebie te slowy:


    >
    > s=v^2/(2*a) czyli droga hamowania nie zalezy od masy (co pi razy oko
    > widac porownujac droge hamowania moto ~250kg z samochodem ~2.5tony)


    to tylko czysto labolatoryjna teoria. Praktyka jest inna.
    Twoje porównanie ma sie o tyle nijak do jej potwierdzenia, ze motocykl ma
    jakas tam powierzchnie styku z podlozem, a samochód inna.

    Podam inne porównanie:
    Samochod ciezarowy - pusty i pelny.
    Zakladajac, ze jest zaladowany tak, ze w jednym i drugim wypadku uklad
    hamulcowy jest w stanie doprowadzic do zablokowania kól - nie powiesz mi, ze
    oba zahamuja na tym samym odcinku.
    Dochodzi zwiekszenie tarcia ze wzgledu na mase i ped. Niby moga sie
    równowazyc .. ale w praktyce bywa jednak róznie.

    Myle sie?


    --
    Pozdrawiam
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: