eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingdraw_stateRe: draw_state
  • Data: 2012-01-19 12:06:53
    Temat: Re: draw_state
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >
    > ad 2 - co okreslic wtedy slowem 'render' ? bo o ile tak
    > to proces rysowania ma dwie czesci: 1 wygenerowanie render state
    > na podst scene state 2 wyrenderowanie okna przy pomocy draw state
    >

    wychodziloby ze sa dwa mechanizmy

    scene_st --draw--> draw_st
    draw_st --render--> window_st

    (zaczalem sie nad tym zastanawiac wczesniej
    myslac o podziale modulowym)

    tak wogole to oprocz scene state i draw state
    mozna dorzucic input_state (czyli np tablice
    klawiszy klawki z ich stanami itp)



    module main;

    import windows,
    input, blitter, hud,
    dogs, bulls, crockodiles,;


    void main()
    {

    // setup

    windows setup_window("zoo game", 480, 320); // windows -
    // prosty modul
    // do uż okienek

    for(;;)
    {

    // input state

    input read(); //read input state (do tablicy
    // w module input)
    // scene state

    dogs move();
    bulls move();
    crockodiles move();

    // draw state

    doggs draw(); // draw do pixelbufora w module bliter
    bulls draw();
    crockodiles draw();

    hud draw();

    // window state

    blitter render(); //blit pixelbufor do okienka
    }

    }



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 20.01.12 11:05

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: