  • 11. Data: 2017-07-01 20:03:56
    Temat: Re: drapią hamulce w czasie jazdy
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Zenek Kapelinder pisze tak:

    > A na zagranicznych grupach dyskusyjnych pytales? Tutaj wszyscy z
    > przyuczenia i jeszcze jak twierdzisz glupi jacys.

    hyhy :)

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 12. Data: 2017-07-01 20:10:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** ToMasz pisze tak:

    > Natomiast wiemy bardzo wiele innych rzeczy. że ma/będzie miał
    > teslę, na którą nas nie stać

    I właśnie w tym leży cały tragizm, że Ameryka na to pozwoliła.

    np w Anglii bezpieczniki montuje technik. Ale jak działa bezpiecznik
    może się wypowiedzieć tylko inżynier ;)

  • 13. Data: 2017-07-01 20:22:04
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-07-01 19:19, ToMasz wrote:
    > 30 lat temu jak ktoś miał nietolreancje na laktozę to niepił mleka i
    > koniec. teraz jak ma nietolrerancje na laktoze to lata z flagą "jeb#**ć
    > krowy".

    :D

  • 14. Data: 2017-07-02 11:24:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Jul 2017 13:18:54 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
    > W starym Passacie 2004 który stał niejeżdzony pod chmurka 3 lata powoli
    > odrestaurowuje rzeczy wymagajace troski...
    > Było prawie pewne, że całe hamulce są do robienia: klocki+tarcze ale
    > postanowiłem pojeździć troche tak jak jest, może grubej warstwę rdzy jaka
    > się przez 3 uzbierała na tarczach klocki będą w stanie doszlifować...
    > niestety nic z tego, skończy się na wymianie.
    >
    > W maju odrobinkę "szurał" w czasie jazdy tylny prawy hamulec, tydzień temu
    > zaczęły szurać oba lewe. Teraz więc trzy hamulce szurają w czasie jazdy.
    > Nie wiem co jest grane: czy klocki nie odchodzą od tarcz?

    Tesle sobie kup, odpadnie problem z hamulcami :-P

    > Czego się mogę tam spodziewać jak otworzę hamulce? Jakie części przygotować
    > do naprawy (oprócz klocków i tarcz)? Robiłem hamulce w hondzie i Toyocie
    > wiele razy,

    A podobno Toyota sie nie psuje :-)

    >ale w VW to będzie mój pierwszy raz...

    Hamulce podobne we wszystkich autach.
    Ale problemy moga byc w paru miejscach - zuzyte klocki, wyrzezbione
    tarcze, zatarte/skorodowane tloczki, zatarte/skorodowane prowadnice
    zaciskow - nie rozbierzesz, to sie nie dowiesz.

    I tu sie przydaje wlasny kanal i stacjonarny sklep z czesciami, a nie
    "pojutrze kurier przywiezie".

    J.

  • 15. Data: 2017-07-02 22:19:14
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tesle sobie kup, odpadnie problem z hamulcami :-P

    > A podobno Toyota sie nie psuje :-)

    > Hamulce podobne we wszystkich autach.

    Różnią się jednak istotnymi szczególami i miejscem wrażliwym na awarie.

    > Ale problemy moga byc w paru miejscach - zuzyte klocki, wyrzezbione
    > tarcze, zatarte/skorodowane tloczki, zatarte/skorodowane prowadnice
    > zaciskow - nie rozbierzesz, to sie nie dowiesz.

    Chyba tak się to skończy właśnie.

    > I tu sie przydaje wlasny kanal i stacjonarny sklep z czesciami, a nie
    > "pojutrze kurier przywiezie".

    Kanał do pracy przy hamulcach?? A po co??

    A sklepów tego typu pełno w okolicy. Plus minus 1/2km do najbliższego.