  • 11. Data: 2011-06-20 21:39:39
    Temat: Re: douczcie mnie - alkohol we krwi
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ito7jk$rto$1@news.onet.pl...

    > W Polsce stosuje się przelicznik x2,1. więc nieco więcej wyjdzie niż 0,2
    > promila.

    o, w koncu ktoś coś wniósł do tematu.
    Szczerze pierwsze słysze, ze jest wlasnie 2,1 i stąd moje pytanie...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 12. Data: 2011-06-20 21:46:23
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > W Polsce stosuje się przelicznik x2,1. więc nieco więcej wyjdzie niż 0,2
    > promila.

    Na podstawie czego się stosuje taki przelicznik ?
    WOJO

  • 13. Data: 2011-06-20 21:51:20
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2011-06-20 21:46, WOJO pisze:

    > Na podstawie czego się stosuje taki przelicznik ?
    > WOJO

    na podstawie "widzi mi się"
    tak samo jak 0.2, a czemu nie 0.5 albo 0.8 jak w innych krajach.

  • 14. Data: 2011-06-20 22:00:25
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > no wlasnie nie wiem czy nie ma potrzeby - bo skoro ma 0,2 to
    > wlasnie chyba tendencja powinna być najistotniejsza...

    Oj tam, istotna albo i nie ;).

    Tendencją wzrostową można "zdziałać" w dwie strony ;). Z jednej
    prokurator powie - że stan prowadził do stanu nietrzeźwości, z
    innej ktoś się wybronił, że miał "nielegalną" dopiero w momencie
    dmuchania a nie jazdy ;)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 15. Data: 2011-06-20 22:02:20
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

> [...]
    > prokurator powie - że stan prowadził do stanu nietrzeźwości, z innej
    > ktoś się wybronił, że miał "nielegalną" dopiero w momencie dmuchania a

    Bez znaczenia, karalna jest jazda z zawartością _prowadzącą_ odpowiednio
    do 0,2 i 0,5 promila.

    Shrek.

  • 16. Data: 2011-06-20 22:05:43
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Paul" <e...@e...com> napisał w wiadomości

    > na podstawie "widzi mi się"
    > tak samo jak 0.2, a czemu nie 0.5 albo 0.8 jak w innych krajach.

    czy jestes pewny, ze wiesz na jakie pytanie odpowiadałeś?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 17. Data: 2011-06-20 22:20:27
    Od: Paul <e...@e...com>

    > czy jestes pewny, ze wiesz na jakie pytanie odpowiadałeś?

    tak wiem.

    2.1 to jest wartość ustalona w Polsce, a nie wszędzie.
    Czyli dokładnie tak samo jak limit 0.2 na podstawie widzi mi się.

  • 18. Data: 2011-06-20 22:23:55
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > tak wiem.
    >
    > 2.1 to jest wartość ustalona w Polsce, a nie wszędzie.
    > Czyli dokładnie tak samo jak limit 0.2 na podstawie widzi mi się.

    skąd wziąłeś wartość 2.1?

    poza tym zauważ, ze odpowiadasz na post, gdzie kolega pytał na jakiej
    podstawie stosuje sie przelicznik, a ty podajesz wartości dopuszczalne.

    Nadal nie widzisz, ze odpowiadasz na inne pytanie, z resztą (jak sie
    okazuje) niezgodnie ze stanem faktycznym.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 19. Data: 2011-06-20 22:35:49
    Od: Paul <e...@e...com>

> [...]
    >
    > Nadal nie widzisz, ze odpowiadasz na inne pytanie, z resztą (jak sie
    > okazuje) niezgodnie ze stanem faktycznym.

    Nie umiesz czytać ze zrozumieniem.

    "na jakiej podstawie stosuje się przelicznik" - moja odpowiedź: na
    podstawie widzi mi się. tak samo jak limit jest ustalany na podstawie
    widzi mi się.
    W Polsce tak się właśnie kalibruje alkomaty, że 1mg/l to jest 2.1 promila
    A limity, podałem jako przykład.

  • 20. Data: 2011-06-20 23:23:16
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-20 22:02, Shrek pisze:

    > Bez znaczenia, karalna jest jazda z zawartością _prowadzącą_
    > odpowiednio do 0,2 i 0,5 promila.

    ;)
    http://www.rafalgil.pl/wyrok_piwo.jpg

    Oskarżono mnie o 0,54, które wydmuchałem, a skazano za 0,5,
    które hipotetycznie miałem przed dmuchaniem ;)

    Dlatego śmiem twierdzić.

    Odpowiadając - nie miałem papugi, nie dawałem łapówek.