  • 11. Data: 2012-12-31 00:06:00
    Temat: Re: dotykowiec dla kobiety, do 350 zł
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik krzysztofsf napisał:

    > Kup jej taka puderniczke i po krzyku
    >
    > http://www.electro.pl/produkt-Telefon_ALCATEL_OT_810
    _Rozowy_-573376,286.html

    pytalem, odpada.

    :)

  • 12. Data: 2012-12-31 00:06:22
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    > To moze http://www.skapiec.pl/site/cat/200/comp/4764464_kome
    ntarze/

    W maire sensownie - niby to samo a inne :)

  • 13. Data: 2012-12-31 00:08:21
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Filip napisał:

    _Rozowy_-573376,286.html

    > SE NEO V

    nie lapie sie w budzecie w temacie :)

  • 14. Data: 2012-12-31 04:48:00
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 31-12-2012 00:06, Mr Misio wrote:

    >W maire sensownie - niby to samo a inne :)

    A symbian nie bedzie frustrujacy dla kobiety? Ja bym brnal w kafelasy - np
    lumia jakaś.

    -----------------------------------
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 15. Data: 2012-12-31 04:49:57
    Od: Filip <f...@f...pl>

    >W maire sensownie - niby to samo a inne :)

    Sorki - to przeciez nokia os, ale i tak sie scina.

    -----------------------------------

  • 16. Data: 2012-12-31 11:36:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 31 Dec 2012 03:48:00 GMT, Filip napisał(a):

    > A symbian nie bedzie frustrujacy dla kobiety? Ja bym brnal w kafelasy - np
    > lumia jakaś.

    Asha 306 ... to jest Symbian, czy tak jak napisali "Nokia OS".

    J.

  • 17. Data: 2012-12-31 18:21:53
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Potrzeby odmiany :)

    Facetów tez tak zmienia?

    --
    Jingiel

  • 18. Data: 2012-12-31 18:36:46
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 11:36:27 +0100, J.F. napisał(a):

    > Asha 306 ... to jest Symbian, czy tak jak napisali "Nokia OS".

    Ashe to koło Symbiana leżały jedynie.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską,
    zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 19. Data: 2012-12-31 19:03:40
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2012-12-31 18:21, Jingiel pisze:

    > Facetów tez tak zmienia?

    Identyfikujesz się z telefonem swojej kobiety?
    Uwierz, że nie każdy tak ma :-)

  • 20. Data: 2012-12-31 19:08:14
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jingiel" napisał:

    > Facetów tez tak zmienia?

    Jeśli facet też mikałby te 2,6", jak aktualny telefon...

    JoteR