  • Data: 2009-07-02 18:36:08
    Temat: Re: dość E51? i alternatywy?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A może po prostu masz uaktywnioną transmisję rozmów po UMTS
    >
    > Ustawienia -> Telefon -> Sieć -> Tryb sieci -> Przełącz na GSM

    od dłuższego czasu mam tylko tryb GSM, miałem problem z tym że telefon mimo
    że był w zasięgu nie szło się dodzwonić, niby? ustapiło choć nie wiem po
    czym, bo słuchawka była już dwa razy w serwisie,

    > Jak dla mnie jakość jest dobra.

    to OK, póki co E51 poszła po raz 3-ci na serwis [używam 6100 i znów mogę
    spokojnie pogadać],a E51 pewnie znów okaże się "sprawna" - czasem się
    zastanawiam po co w serwisach drogi sprzęt serwisowy - czasem wystarczyłoby
    włożyć sim i spróbować zwyczajnie ...zadzwonić,

    słuchać mp3? eeee ;-)
    brat