  • 51. Data: 2014-09-21 18:43:55
    Temat: Re: dorabianie kluczyków
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    news:XnsA3AF55997585Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Reasumując nie mam prawa ocenic lekarzy jako grupy?
    > Ocenić polityki jaką
    > prowadzą jako grupa, ocenić PR jaki sobie stworzyli?

    Po pierwsze - nikt Ci nie odbiera prawa do robienia błędu...
    Ani prawa do wypowiadania się autorytatywnie o czymś
    na czym się nie znasz :-)

    Po drugie - lekarze tak jak rolnicy czy mechanicy lub taksówkarze
    to indywidualni ludzie. Są dobzi, są źli, są łagodni, są nerwowi,
    są staranni, są niechluje - oczywiście łączą ich pewne podobieństwa
    ale warto też widzieć różnice między nimi.
    Tak jak różni są mechanicy samochodowi i z pewnością znasz
    kogoś, komu nie pozwoliłbyś wymienić świecy w swoim aucie
    to napewno znasz kogos, komu pozwoliłbyś przeorać całą
    skrzynię biegów i przy okazji zrobił remont silnika...
    Tak samo wśród lekarzy są ludzie różni.

    Po trzecie - mała grupa lekarzy prowadzi jakąkolwiek "politykę".
    Reszta (pewnie większość) niewiele ma do gadania i jedzie na fali.

    > Dlaczego?
    > Staram się sam wykonywać swoją pracę najlepiej jak potrafię ale przeciez
    > nie mam wpływu na to, ze w moim zaweodzie beda sie pojawiały jakies
    > czarne owce.

    I nie przeszkadza Ci ani trochę, że ktoś Ci przyklei taką niezasłużoną
    etykietkę czarnej owcy?

    > Pytanie jaka jest ich ilość i jakie proporcje.

    Masz jakieś dane statystyczne? Czy powielasz obiegowe opinie/plotki?

    > Kogutek słusznie podał przykład błędów lekarskich i problemów z ich
    > ujawnianiem bo lekarze "trzymają sie razem". Nie mam prawa ocenic
    > takich sytuacji jako naganne?

    Słuchaj kogutka a dobrze na tym wyjdziesz :-)))))

    > Problem z lewymi zwolnieniami lekarskimi - nie mam prawa
    > pcenic tego jako naganne?

    Jak najbardziej masz prawo oceniać konkretne zachowania jako naganne.
    Nie mów jednak że wszyscy lekarze są tacy sami. Bo nie są.
    Tak samo jak nie są wszyscy mechanicy tacy sami.

    > Jest wielu lekarzy oszustów, wielu swietnych lekarzy ale to co ich łączy
    > ciągłe narzekanie, ze za mało zarabiają podczas kiedy doskonale wiemy, ze
    > zarabiają grubo powyzej przecietnej. Tak, wiem, za granicą zarabialiby
    > lepiej. Ale to dotyczy przeciez praktycznie wszystkich zawodów...

    Znowu - nie masz pojęcia ile zarabiają wszyscy lekarze. Zgadza się?
    Lekarze tak jak mechanicy, tak jak technicy - czasem mają smykałkę do
    biznesu, czasem jej nie mają. Więc czasem będą zarabiać, czasem nie...

    Wszyscy w Polsce i poza nią "narzekają" bo każdy chciałby zarabiać więcej.
    Taka jest u nas kultura - jak nie narzekasz to wiesz, że będą Ci zazdrościć.
    Więc narzekasz aby się skumplować w biedzie z innymi, no nie?

    Jestem pewny, że i Ty chciałbyś zarabiać dwa razy tyle ile dziś zarabiasz.

    > U Ciebie jest inaczej - to juz ostatnio ustaliliśmy.
    > Natomiast "u nas" wiem o czym mówię.

    W Polsce generalnie wszyscy kupują samochody za drogie
    aby się "popisać" i "pokazać"? :-)

    > Zgoda.
    > Dlatego własnie pisze ogólnie o społecznosci lekarskiej a nie, że
    > kazdy lekarz...

    Ciągle nie rozumiesz tego, że pisząc o "społeczności lekarskiej"
    właśnie piszesz o lekarzach ogólnie, a więc o wszystkich lekarzach.
    Pisz o tych konkretnych którzy wiesz że piszą lewe zwolnienia,
    o tych konkretnych którzy wiesz na 100% że wzięli łapówkę za
    łóżko w szpitalu itp, itd... bez uogólniania na wszystkich bo to nie fair.

  • 52. Data: 2014-09-21 19:05:11
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 20 Sep 2014 17:49:31 -0500, A.L. <a...@a...com> wrote:

    >robocizna 350

    Ile kosztuje nowa zmywarka?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 53. Data: 2014-09-22 07:59:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Po pierwsze - nikt Ci nie odbiera prawa do robienia błędu...
    > Ani prawa do wypowiadania się autorytatywnie o czymś
    > na czym się nie znasz :-)

    W sumie racja.
    Tobie nie przeszkadza to dlaczego mi by miało... :)

> [...]
    > są staranni, są niechluje - oczywiście łączą ich pewne podobieństwa
    > ale warto też widzieć różnice między nimi.

    Startujesz w konkursie na truzim roku?

> [...]
    > to napewno znasz kogos, komu pozwoliłbyś przeorać całą
    > skrzynię biegów i przy okazji zrobił remont silnika...

    Chyba startujesz...

    > Po trzecie - mała grupa lekarzy prowadzi jakąkolwiek "politykę".
    > Reszta (pewnie większość) niewiele ma do gadania i jedzie na fali.

    Ale ta jadąca na fali równiez czesto podczepia sie wiec ta polityka staje
    się ich udziałem.

    > I nie przeszkadza Ci ani trochę, że ktoś Ci przyklei taką niezasłużoną
    > etykietkę czarnej owcy?

    Staram się nie przejmować się rzeczami na które nie mam wpływu. Taka
    higiena psychiczna.

    > Masz jakieś dane statystyczne? Czy powielasz obiegowe opinie/plotki?

    Pisze o tym co widze.
    Piszesz wczesniej o mechanikach czy taksówkarzach. Widujesz czesto
    mechaników w tv utyskujących na brak pieniedzy w motoryzacji?
    Bo ja lekarzy widuje w TV cały czas... I ciągle słyszę jak to mało
    zarabiają.

    > Słuchaj kogutka a dobrze na tym wyjdziesz :-)))))

    Teraz zgłosiłes się do konkursu na łupotę roku?

    > Jak najbardziej masz prawo oceniać konkretne zachowania jako naganne.
    > Nie mów jednak że wszyscy lekarze są tacy sami. Bo nie są.
    > Tak samo jak nie są wszyscy mechanicy tacy sami.

    Wszyscy - nie.
    Wielu? skoro to jest narodowy problem w ZUS to chyba wielu...

    > Znowu - nie masz pojęcia ile zarabiają wszyscy lekarze. Zgadza się?
    > Lekarze tak jak mechanicy, tak jak technicy - czasem mają smykałkę do
    > biznesu, czasem jej nie mają. Więc czasem będą zarabiać, czasem nie...

    Rece opadają...

> [...]
    > więcej. Taka jest u nas kultura - jak nie narzekasz to wiesz, że będą
    > Ci zazdrościć. Więc narzekasz aby się skumplować w biedzie z innymi,

    Ja narzekam? Hmm... chyba mnie z kimś mylisz...
    Lekarze narzekają ciagle i robią to w sposób zorganizowany.

    > Jestem pewny, że i Ty chciałbyś zarabiać dwa razy tyle ile dziś
    > zarabiasz.

    Tak. Ale nie lobbuje tego cały czas w sejmie. Nie pojawia sie co chwila w
    TV przedstawiciel mojego zawodu narzekając jak te milioardy z budzetu to
    mało...

    > W Polsce generalnie wszyscy kupują samochody za drogie
    > aby się "popisać" i "pokazać"? :-)

    Pewnie masz rację.
    Ale skoro wszyscy kupuja powiedzmy o klase za drogie to i tak swiadczy to o
    tym, ze lekarze ogólnie dobrze zarabiają.
    Ale zeby nie było gołosłownie:
    http://polska.newsweek.pl/ile-pracuja-i-zarabiaja-le
    karze-newsweek-
    pl,artykuly,278591,1.html

> [...]
    > o tych konkretnych którzy wiesz na 100% że wzięli łapówkę za
    > łóżko w szpitalu itp, itd... bez uogólniania na wszystkich bo to nie

    Pisanie o takich sprawach to byłby oddzielny temat.
    I przykładów moznaby mnożyć. Ale po co?
    Przykładowo pokaze ci takie porzumienie zielonogórskie a Ty mi napiszesz,
    ze mam ci pokazać konkretnych lekarzy bo pewnie nie wszyscy w grupie
    zgadzaja się w 100% z postulatami społki.
    To droga do nikąd.
    Czasami trzeba porozmawiać na trochę wyższym poziomie ogólności.

  • 54. Data: 2014-09-22 10:55:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 20 Sep 2014 08:06:20 +0200, w <X...@l...net>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > - wyrżnięcie grota (30 sekund) - 60zł
    > - odczytanie PIN z samochodu - 100zł
    > - dodanie kluczyków do ulubionych w samochodzie (5minut) - 100zł
    > - sklonowanie transpondera (15 sekund) - 100zł
    >
    > wyliniały dres konus, którego matka pewnie paliła w ciąży

    Ale czy ktoś zmuszał do zakupu takiego auta? :)

  • 55. Data: 2014-09-22 11:27:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 21 Sep 2014, jerzu wrote:

    > Ile kosztuje nowa zmywarka?

    I czy identyczna.
    (pytanie zmierza w stronę "bo jak nie, to ile kosztuje
    robocizna wymiany z dopasowaniem)

    pzdr, Gotfryd

  • 56. Data: 2014-09-22 17:30:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >- sklonowanie transpondera (15 sekund) - 100zł

    >wyliniały dres konus, którego matka pewnie paliła w ciąży

    Nie taki calkiem dres, bo troche umiejetnosci to wymaga ... i
    zainwestowania w stosowny sprzet ..

    >teraz dla porownania
    >- porada u lekarza spec, 55 lat, z-ca ordynatora (30 minut) - 150zł

    Hm, no wiesz, po w/w dresie zostaje ci dzialajacy kluczyk, a po
    poradzie u ordynatora ... roznie bywa.

    >od jutra za wymiane bezpiecznika biorę 100zł, za powieszenie
    >żyrandola
    >200zł, przeniesienie szafki bezpieczników 1000zł :)

    Jesli znajdziesz klientow, czemu nie.

    J.

  • 57. Data: 2014-09-22 23:51:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-09-20 16:31, MarcinJM pisze:

    > A ty co? Komunista-bolszewik?

    Pewnie sądzi że ci "bogaci" to pieniądze jedzą, ewentualnie przeznaczają
    na opał ;-)
    Tu zupa ze szczawiu i mirabelki na deser, a kułak jeden kluczyki za
    360zł dorabia - najlepiej zabronić ;)

    Swoją drogą - ciekawe że nie podoba to się gość co to dorobił za 360zł,
    ale ASO które za to samo bierze 1000zł już jest ok.

  • 58. Data: 2014-09-23 10:12:37
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-09-20 o 08:06, PiteR pisze:
> [...]
    > teraz dla porownania
    > - porada u lekarza spec, 55 lat, z-ca ordynatora (30 minut) - 150zł
    Eeee - ja znam takiego, który tyle bierze za 10 minut. Okulista.

    Dlaczego nie poszedłeś do konkurencji, która wspomnianą usługę
    wykonałaby w akceptowalnej przez Ciebie cenie?

    Maciek

  • 59. Data: 2014-09-24 11:13:16
    Temat: Re: dorabianie ... lekarze.
    Od: "Ludwik65" <d...@w...pl>

    ps.com...
    W dniu sobota, 20 września 2014 20:00:12 UTC+2 użytkownik Zenowik6 napisał:

> [...]
    Du�ym

    > Większość z nich to automaty do zarabiania pieniędzy.

    koguciku
    gdaczesz głupoty. Grupa to nie magiel, ani budka z piwem.

    > \ Do tego źle pojęta solidarność zawodowa.

    koguciku
    Taka sama jak i u innych, a są gorsze.
    Przykładem jest Partia Franciszka.

    > Czyli niemiecki koncern może na Niemcach testować nowe preparaty i porównywać
    wyniki
    > z leczonymi starymi preparatami Polakami.

    koguciku, gdaczesz głupoty.
    Skąd wiesz o tym ?
    Polaków nie stać na wszystkie nowe leki. Ktoś (Rydzyk ? pisdzielcy ?) wykorzystuje to
    i zrobił ci wodę z móżdżku.

  • 60. Data: 2014-09-24 12:06:36
    Temat: Re: dorabianie ...
    Od: "Ludwik65" <d...@w...pl>

    ps.com...
    W dniu sobota, 20 września 2014 20:34:40 UTC+2 użytkownik Zenowik6 napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Skończysz gimnazjum, zaczniesz pracować sam na siebie to pewne mechanizmy
    zrozumiesz.

    Koguciku, żeby zrozumieć twoje gdakanie to trzeba skończyć przynajmniej
    studia psychiatryczne.