  • 61. Data: 2014-09-24 12:40:48
    Temat: Re: dorabianie ...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ludwik65,

    [...]

    > Koguciku, żeby zrozumieć twoje gdakanie to trzeba skończyć przynajmniej
    > studia psychiatryczne.

    Ale my nie lubimy gdakania kogucika i bardzo prosimy o cięcie cytatów.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 62. Data: 2014-09-24 12:57:54
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 24 września 2014 12:40:48 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Hello Ludwik65,
    >

    > Wednesday, September 24, 2014, 12:06:36 PM, you wrote:
    >

    > [...]
    >

    > Ale my nie lubimy gdakania kogucika i bardzo prosimy o ci�cie cytat�w.
    >

    > --
    >
    > Best regards,
    >
    > RoMan
    >
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    >
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Za to lubicie wszarzy co zmieniają sobie ksywkę na jeden-dwa wpisy. jakie to polskie.
    Z jednej strony bułkę przez bibułkę a z innej chuja całą gębą.

  • 63. Data: 2014-09-24 13:04:38
    Temat: Re: dorabianie ... OK.
    Od: "Ludwik65" <d...@w...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Ale my nie lubimy gdakania kogucika i bardzo prosimy o cięcie cytatów.
    > RoMan

    OK, przyjąłem.

  • 64. Data: 2014-09-24 13:13:27
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 24 września 2014 13:04:38 UTC+2 użytkownik Ludwik65 napisał:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > OK, przyjąłem.

    W dupę go jeszcze pocałuj.

  • 65. Data: 2014-09-24 14:07:34
    Temat: Re: dorabianie kluczyków
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    >- wyrżnięcie grota (30 sekund) - 60zł
    > - odczytanie PIN z samochodu - 100zł
    > - dodanie kluczyków do ulubionych w samochodzie (5minut) - 100zł
    > - sklonowanie transpondera (15 sekund) - 100zł
    >
    > wyliniały dres konus, którego matka pewnie paliła w ciąży

    A jej syn się wybił na dobrego fachowca.

    > teraz dla porownania
    > - porada u lekarza spec, 55 lat, z-ca ordynatora (30 minut) - 150zł

    Gdzie jest tak tanio?

    > od jutra za wymiane bezpiecznika biorę 100zł, za powieszenie żyrandola
    > 200zł, przeniesienie szafki bezpieczników 1000zł :)

    Jeśli wcześniej miałeś niższe stawki, to miej pretensję tylko do siebie, że
    zaniżałeś ceny robocizny.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 66. Data: 2014-09-24 22:59:03
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(a)

    > Ale my nie lubimy gdakania kogucika i bardzo prosimy o cięcie cytatów.

    A "my", to kto konkretnie jest?

    Jesteś jak WOLF ze "Stawki...":).

    --
    Tomek

  • 67. Data: 2014-09-24 23:11:24
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 24 września 2014 22:59:03 UTC+2 użytkownik Tomek Kańka napisał:
    > RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(a)

    > A "my", to kto konkretnie jest?
    >

    > Jesteś jak WOLF ze "Stawki...":).
    >

    > --
    >
    > Tomek

    historycznie "my" zawsze znaczyło nikt. Ale za to jak brzmi.

  • 68. Data: 2014-09-25 01:28:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** neoniusz pisze tak:

    > Czy ktos ci broni to robic samemu? Skoro jestes taki madry, to sie
    > tym zajmij i nie narzekaj.

    Ale po co mam się tym zajmować skoro mam prace lekka, łatwa i
    przyjemną?

    Nie skorzystałem z usług i nie narzekam tylko bulwersuje mnie że taki
    wypierdek żąda za coś co jest na Youtube tyle co lekarz który skończył
    studia, potem zdobywał doswiadczenie, pracował w żywym człowieku.

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 69. Data: 2014-09-25 01:35:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marcin "Kenickie" Mydlak pisze tak:

    > A do dziś ile brałeś? :)

    za Bóg zapłać i co łaska ;)

  • 70. Data: 2014-09-25 11:49:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomek,

    > A "my", to kto konkretnie jest?

    Spora grupa użytkowników tej grupy dyskusyjnej, która wrzuciła drób
    do KF po to, żeby nie czytać gdakania.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina

    --
    Best regards,